Ping-du har fått en sms

   

Jepp…bare å strekke hånden nedi….og dra opp brevet…..

 

…og les i vei… 😉

 

Sånn, da står jeg her i smug, borte ved Galleriet, og jeg SEER at du har lest… 

Så da er det bare å svinge seg ut i den vakre høsten med kameraet, ELLER å sette seg med blyanter eller pensler…Og fange inn det DU forbinder med høsten…Det kan være alt fra høstblader, til en kopp kakao og osteskive foran peisen…Hva vet JEG. Det er DIN tolking av hva DU forbinder med høst som er det rette 🙂 

Nå har du god tid, for bladene er på vei til å bli fine nå, om du er et FOTO-hode 😉 Og vil du male, så rekker kunstverket å tørke før 26. oktober. 

MEN : Jeg tar gjerne i mot kunstverk allerede i dag!!! Jeg er en utålmodig sjel, og begynner nok masingen om jeg synes det drøyer litt for lenge 😀

Du som har vært med før, VET at dette blir festivitas og stor stas på Galleri -åpningen…Og du som vil være med for første gang:

Dette blir moro, det blir konkurranse og det blir premier!!

Vi starter med innsending av bilder, så kommer mer om konkurransen/utstillingen, stemming og premiene senere 😉

 


(Et bilde av meg, knipset i et øyeblikk ved en tidligere Høstutstilling… 2014 faktisk)

Sånn…..da går jeg ned i vaskeriet og vasker høst-antrekket som skal være klar til 26. oktober… Så setter jeg meg til og venter på bilder 😉

 

Har du vært kunstner i Galleri Frodith før?

Liker du høstutstillinger?

Tror du at du vil delta med et kunstverk i Galleri Frodith?

 

#kunstutstilling #konkurranse #foto #tegning #maling #gallerifrodith 

 

40 kommentarer
    1. Karoline Marie Hjertaas: Bra du blir med <3 🙂 Jeg har jo et eget galleri, Galleri Frodith, hvor hele konkurransen/utstillingen er (se i kategorien Galleri Frodith om du lurer 🙂 )

    2. Margrethe:Jeg sååå 😀 herlig Jeg har vært i Tuddal, flott der 🙂 Nå skal jeg inn å hente ned bildet ditt 🙂 Og gjøre klar litt 🙂 Sååå glad du er med <3

    3. venkesstrikk: Ja, arkiv og gammelt er fullt lovlig 🙂 Jeg skal også knipse litt i helga 🙂 Moro med høst 🙂 Og høstutstilling er alltid gøy, mange som har noe å bidra med ofte 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for at du blir med og takk for at du sa fra 🙂 Om datoen 🙂 Har endret nå… Gleder meg til å se din tolkning av høsten 🙂

    5. Etdiktomdagen: Ja, du roser mye du 🙂 Og det er koooooselig 🙂 Og det er såååå koselig at du vil være med 🙂 Blir jo ikke moro om ingen er med 😀 Jepp, er fint nå, og nå skal JEG snart ut å knipse også, helga kanskje, må bare kjøpe nytt kamera, et litt enkelt et. Og billig…Og SÅ speilrefleks i tillegg… 🙂 klem <3

    6. karidansen: Ja, hadde vært gøy om du var med igjen 🙂 Hvis du får knipset noe, eller om du har noe i arkivet, er lov det også 🙂

    7. Hanne Beate: Jeg har heller ikke tatt så mye bilder i det siste, pga dårlig kamera. Er noe feil på både kameralinsa og på mobillinsa.. Må kjøpe nytt kamera. Håper du sender noe, enten nytt eller fra arkiv 🙂 Det er lov 🙂

    8. Silje: Vi trenger folk til å komme å se, og å stemme også, så det er bare å komme <3 Fint det 🙂 Bra du koser deg med å titte 🙂

    9. annebe: Så bra om det kommer noe fra deg 🙂 Alltid morsomt med høstutstilling, det er så mye fint å ta bilder av eller å tegne for de som vil DET 🙂 Jeg skal kjøpe nytt kamera, og snart ta litt mer bilder selv også 🙂 Stor klem tilbake <3

    10. Har vært med ja, artig :)) Siden det er litt tid på dette kommer det nok et bidrag fra meg :)) Veldig kledelig med høstfarget kjole :)) Stor klem <3<3

    11. Så gøy 😀
      Blir nok ikke med da jeg ikke er ute å tar noen bilder lenger, men jeg kommer. Kommer for å se alle de flotte bildene som pleier å være på bloggen din. Er alltids moro når du har åpent i galleriet ditt 😀

    12. Åh, ja høsteutstillingen din må jeg få med meg! Jeg håper å få sendt avgårde et bilde før fristen, men det har vært mye gråvær her nå. Igår kveld kom jeg hjem etter et par dager på kurs på Beitostølen, men det var grått opp i der også, og ikke hadde jeg med meg noe på nett så derfor har jeg ikke vært innom deg før nå. Ønsker deg en fortsatt fin dag!😊

    13. I helga skal jeg ha fri…..så da må jeg tenke…tenke…….Eller kanskje jeg bare plutselig kommer over noe. Lenge siden sist jeg deltok på galleriet ditt! 🙂

    14. Åh du og du altså, Solfrid frodith!!!!! Du er bare så flink og det sier jeg støtt og stadig til deg og det er rett fra hjertet. Alt du engasjerer oss i. Og selvfølgelig, ja så klart jeg blir med på høstutstilling i galleri frodith <3 Jeg hadde allikevel tenkt meg ut og fange alt det vakre i dag for i går kjørte jeg bare fort forbi. Det er vakkert ute nå 🙂
      Gleder meg!!!
      Ønsker deg en herlig dag <3

    15. Så vakker kjole på Høstprinsessen!!!! Jeg skal tenke meg om, så blir det nok et bidrag tenker jeg. Alltid gøy å få æren av å være med i dine konkurranser! Klem 🙂

    16. Så spennende! og gøy! ja, jeg er med…gleder meg! ps: dato nederst i innlegget er feil..står 5 okt..

    17. Klart jeg liker høstutstillingen. Og jeg har hatt bilder her før. Den flotte høstkjoler din fortjener absolutt og bli brukt igjen. Denne gangen får jeg det kjempetravelt men skal se om jeg ikke kan få sendt av gårde litt høststemning. I dag er det rett til frisør for klipp og farge etter jobb, og kvelden i morgen går med til pakking. Flyet går tidlig lørdag morgen for da er det høstferie for meg – til sol og varme (forhåpentligvis ). Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg