I går “danset” jeg med Karidansen :-)

Kjenner du denne damen?

Det gjør jeg..Hvertfall sånn littegrann. Det er jo Karidansen.bogg.no!! Og i går var jeg så heldig å få treffe henne igjen.  Vi har truffet hverandre før vi, og når hun nå hadde en dag i byen her igjen så fikk vi tid til å kose oss på kafé sammen.

Jeg gledet meg så klart veldig, og var blid som en lerke da jeg dro fra jobb for å møte henne.
 

Kari er bare så herlig!! Det er morsomt, avslappende. lett, koselig og herlig å møte henne. 
Hun er et menneske som bare tvers gjennom er seg selv når man møter henne. Hun er ærlig, seg sjøl og veldig lite selvhøtidelig. Sånne folk gjør meg glad 🙂


 

Praten går lett, og latteren sitter løst 🙂

 

 

Vi må jo så klart ta noen selfier sammen, som de drevne bloggerne vi er blitt etterhvert …



Takk for timene vi fikk sammen Karidansen, alltid hyggelig å møte deg, og håper det ikke blir lenge til neste gang <3

Har du møtt noen bloggvenner før?
Kjenner du Karidansen?

 

#bloggvenn #bloggtreff #karidansen #uhøytidelig #morsom 

 

 

46 kommentarer

Siste innlegg