Med hode under armen…

Jeg går litt med hode under armen om dagen…

 

Vanligvis er hode på rett plass, og jeg både snakker og oppfører meg som regel som folk flest..

 

Men i noen perioder i det siste har jeg vært helt borte vekk… Det har nok skyldtes litt høye skuldre pga en del jobb-greier igjen…


 

Og når skuldrene blir for høye…så ender det som regel med hjernen forsvinner i samme slengen…hvertfall i forhold til enkelte ting..

Jeg har glemt igjen ting på jobb til stadighet, måttet returnere til jobb etter å glemt igjen halve veska mi…på vei ut på landet.. Jeg glemte sekken min med nettbrett og greier i går… Jeg er stadig på leting etter minnepinner og mobiler.. Brillene er bortevekk… Lommebok og nøkkelkort svever i livsfare i åpne landskap…
Jeg er i det store og hele skikkelig FJERN om dagen…


 

Vel…NÅ skal jeg senke skuldrene snart…og få hodet på plass der det BURDE være…Det gjelder å lære seg å ikke stresse seg opp så veldig… Her trengs en stadig påminning fra Frodith til Frodith…

Jeg lærer nok til slutt 😉

Setter nesen ut på landet i dag, for en overnatting hos mamsen..

Ha en strålende dag du <3

 

 

 

#stress #distre #fjern #oppkavet #tegninger

 

 

16 kommentarer
    1. Hehehe- godt det ikke bare er meg som går med hjernen i bukselomma av og til 😉
      Gooood helg- kos deg, og prøv koble ut jobb og styr<3

    2. Slitsomt når det blir sånn – for det blir så mye ekstra farting for å få til det man skal. Håper jobb-greiene løser seg greit etter hvert – og at du får sjansen til å senke skuldrene når du er på landet hos mamsen. God helg 🙂

    3. Jeg kan en del om stress og høye skuldre.. ikke bra.. Håper du koser deg og bare kan slappe av på landet :)) Klem og fin fredag videre <3

    4. Det er ikke greit når hode ikke vil være på plass. Kjenner meg godt igjen i det der ja 😞 Da er det godt å komme bort litt, for å samle tankene litt 😊 Ha en god helg!

    5. Det er litt slik jeg har det innimellom – roter fælt med ting og tang, glemmer når butikker åpner og hvor er nøkkler, solbriller og lommeboka. Man må ha faste plasser til alt ting. Så i dag og i går leita jeg fælt etter en kam jeg ikke kan finne. Men slik er det sikkert for mange. Ha en fin dag.

    6. Ikke lett det der, men jeg skjønner at du har fullt opp om dagen. Det er da sånt skjer. Men etter en hyggelig natt på landet går det bedre skal du se. Trøsteklem fra meg 🙂

    7. Uff..ja noen dager er sånn, og det er slitsomt når flere dager etterhverandre blir sånn..Da har man tydeligvis alt for mye å gjøre! og tenke på! Så godt du skal ut på landet en tur! DER får du samle tanker og hode, og få det på plass igjen! Ha en god helg og prøv å slapp av og kos deg litt!

    8. Du må kose deg og nyte tida hos mansen.. det er alltid godt når hodet ikke helt henger med der det skal være 🙂 Vet det godt selv 😉
      Ønsker deg en flott fredag og en riktig god helg <3 😀

    9. Høres slitsomt ut. Spesielt det å måtte returnere for å få med alt. Som om ikke livet var stressende nok liksom. Men en natt på landet gjør nok susen vettu. Og så er det fineste fredagen og. Ha en fortryllende fredag. Og du, stopp opp og ta en sjekk-runde før du drar fra jobb i dag da. 😀 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg