Frodiths lille Vår-challenge- Er du med? :-)

Jeg lettet litt på sløret her i dag tidlig, og avslørte hva jeg hadde på gang i går. Det er altså en foto-challenge på gang igjen. Og du kan være med om du vil. Du løser oppgavene som du vil, men i hovedsak tolker du et oppdrag om dagen, og legger ut bildene på egen blogg. 
Du kan bruke gamle bilder fra arkivet, eller løpe ut å ta bilder NÅ 🙂 
Blir det mange fine bidrag i løpet av de 8 dagene, så løper jeg nok rundt og “stjæler dem” og henger dem i Galleri Frodith, og har en liten utstilling.
Men først av alt er dette for å ha det moro på egen blogg- og det følger ingen premie med denne gangen..

Her er oppdragene:

 

Mange har sagt de vil være med, og det er alltid supergøy!!! <3


Jeg legger ut mitt første bidrag selv i morgen, men noen er i gang allerede, og det er disse under her. Gi meg beskjed om du blir med, så følger jeg litt med. Og lager linker når jeg ser du er i gang. 
Følg linkene, så ser du de morsomme tolkningene: 

 

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
Pittbulljedda.blogg.no
Evaswindow.blogg.no
Etdiktomdagen.blogg.no
Natheless.blogg.no
Fruensvilje.blogg.no
Etvennligpuff.blogg.no
rriittaa.blogg.no


 

 

Så – er du med? 🙂

 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto #oppgaver #vårchallenge

28 kommentarer

Siste innlegg