Frodiths lille Vår-challenge- Lek

Jeg er nok over gjennomsnittet glad i å leke…til å være en jente på over 50 år liksom…Jeg leker nesten MER nå, enn jeg gjorde som liten…På en litt annen måte muligens, men dog…
 

Inne i blogg-blokka her er jeg kjent for å leke med skygger, og å ha Peter Pan -utstillinger..

Jeg er kjent for min fargerike paraply, og foto-lek ute i sølepytter og andre underlige steder…

 

Hele desember leker jeg med to små tøy-rotter, (som jeg fikk av bloggvenn Cuskima), slik at det skal bli morsom Julekalender hos Frodith:

Jeg elsker å kle meg ut, og tar gjerne en lek med bloggvenner jeg møter…som f eks Kjersti, Minmatgaleverden.no

,

Eller jeg prøver mitt beste å få “Frogging” til å ta av i Norge…

Noe jeg ennå ikke har klart HELT å få til…

Jeg hyler og skriker når jeg hopper på trampoline…for det kiler så VEEEELDIG i magen..

Jepp…her ble det mye lek…Kan ikke velge ETT bilde..EN lek….
 


Ha en leken dag- det skal jeg 🙂

 

 

#challenge #fotochallenge #fotoutfordring #vårchallenge #foto #lek #frodihfotoch01

16 kommentarer
    1. Du er en flott og leken Dame, det kan ingen betvile. Sånn sett kan ikke jeg måle meg med deg i alle fall 😀 For jeg er stiv og støl nå, og har måttet innskrenke min fotolek også, pga stivhet og diverse vondter. Men jeg synes du er superflink til å sette oss andre i gang til lekenhet 🙂 Det har enormt stor sosial verdi 🙂
      Knallfine lekebilder. Viser jo din allsidighet <3 Jeg er en STOR beundrer <3
      Klemmer <3

    2. Du er en mester i å leke, det er det ingen tvil om. Og her var det jammen mange flotte lekebilder 🙂 Jeg digger jo de bildene med Salt og Pepper, de drar deg med på de utroligste ting 🙂 Klemmer <3

    3. Herlige bilder søs, jepp du er leken og ingenting er bedre enn det 🙂 Man har det mer morsomt tør jeg påstå om man bare finner barnet inni seg og slipper det litt ut. Ha en goood dag og storklæmmen fra meg <3

    4. JA du er virkelig flink til å leke! Blir alltid glad av alle dine sprell! Ha en leken god dag! Flotte bilder!!

    5. Så mange gøye lek bilder du hadde her 🙂 Blir jo glad av å se disse på morrakvisten 😀 Er flott at du er en leken jente selv om du er over 50. Synes det er sprekt eg 😀
      Ønsker deg en super dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg