Bli med å dans Karidansen <3

Det har du nemlig god grunn til i dag…For Karidansen har bursdag i dag!!


 

Herlige Karidansen! Rett fram, ærlig, likandes, uhøytidelig, humoristisk, tøff, sterk, åpen, modig, følsom, snill og tvers igjennom SEG SJØL!!  Tenk alt det i en “pakke” da!!
Hun skriver innlegg på bloggen sin som får meg til å hyle av latter!! Hun har selvinnsikt, er ironisk i forhold til egne hendelser og historier. Folk som kan le av seg sjøl, samtidig som de er trygg på hvem de er og med nesa full av bein: Ikke noe er bedre enn dem. Og akkurat sånn er Karidansen.

 Jeg har truffet damen også, og jeg vet at hun er like god LIVE, som her inne 🙂 En aller tiders Karidans <3 Vi skravler som gamle venner, og ler godt av morsomme historier sammen. 


Har du ikke truffet Karidansen, men lurer på om du skal? Ikke tvil et sekund! Hun lyser opp dagen din, og gir den et løft, garantert. Hun anbefales på det varmeste 🙂

Kjære fine Karidansen!
Gratulerer så masse med dagen <3
Håper du får en strålende dag, og feirer den slik du selv har lyst. 
Jeg gleder meg til å treffe deg igjen, du er et herlig bekjentskap <3
Bursdagsklemmer fra Frodithen <3

 

Kjenner du Karidansen?
Har du truffet Karidansen før?
Når har DU bursdag?

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner #karidansen #bloggvenn 

16 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med gårsdagen til flotte karidansen, hun har en herlig blogg, så morsom og hjertefin <3
      Frodith, du lager så utrolig flotte bursdagsinnlegg <3.

    2. Gratulerer så mye med Dagen til Karidansen. En feiende flott dame er hun absolutt. Og tusen takk til deg Frodith som er så flink med å minne oss andre på bursdager, for der er jeg selv ganske elendig for tiden. Var flink før i “gamle” dager 😉
      Ja, første gang jeg traff Karidansen, var også første gangen jeg traff deg 🙂 Veldig koselig stund hadde vi jo der mens vi pratet og hadde noe godt å spise/drikke 🙂
      Og så har jeg jo møtt Karidansen flere ganger etterpå også 🙂 Vi var i Syden samtidig og hadde mye lag da, så var hun på besøk hos meg noen dager, og så har jeg vært på besøk hos henne noen dager. Gode minner alle gangene 😀 <3
      Klemmer <3

    3. Hmmnei,har ikke hatt gleden av å hilse på Karidansen. Men hun må jo være ei riktig flott dame som får så mange fine ord fra deg:))
      Jeg har bursdag 16.september. 🙂

    4. Ååå så herlig, gratulerer med dagen til henne 🙂 Var inne å leste litt nå, jammen er hun kul 😀 Ha en nydelig vårdag søs og stor god klæm <3

    5. Hipp hurra og gratulerer med dagen til Karidansen! 💐 Ei flott dame som skriver både engasjerende og artige innlegg på bloggen sin. En fin dag ønskes dere begge! <3

    6. Så koselige ord om Karidansen vår..og alle virker så rette..ser ut som en herlig dame!! Gratulerer til henne!

    7. Kjempetrivelig og veldig enig i din beskrivelse, selv om jeg kun har truffet henne via bloggen. Jeg ønsker også Karidansen en riktig flott bursdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg