Med vårglimt i øyet og gule gummistøvler…

Livet er ikke så verst…
Når man har pels….har hverandre og har nye gule gummistøvler…
Temperaturen ved Galleri F15 på Jeløya i Moss, var helt fin for de både med og uten pels i dag… Snøklokkene blomstret, og det var helt fint å slappe av med bestisen i et tre…

Ingen hadde planlagt noe bad i dag…
Det var kjølig i vannet, selv om det var 13 grader i lufta…
Men det var nummeret før Pepper ble dratt under, av de lumske bølgene…
Jammen var det flaks han hadde gule, høye gummistøvler… 😉


Hvordan farge har du på gummistøvlene?
Har du hatt sol i dag?
Har du badet ennå i år?

 

#saltogpepper #bad #vann #sjø #gummistøvler #trær #fjæra #bading

11 kommentarer
    1. Herlige Salt og Pepper på tur. Ser ut som de også har fått påskestemning med de gule støvlene 🙂
      Jeg har badet (vasset) på stranden der, men det var midt på sommeren. Jeg holder meg til bassengbading i noen månder til 🙂
      Klemmer

    2. Så fine gummistøvler, og passer jo helt perfekt! Artig med alt du finner som passer så fint til de! Jeg er ikke så vågal i gummistøvelfarger, så her er det kjedelige grønne. Takk for invitasjonen til galleriet, Frodith, – jeg kommer!

    3. Flotte bilder – ut på tur aldri sur. Mine gummistøvler er grønne, bruker de sjelden men kjekt å ha. Bading ligger på vent til juni men det er mye sol om dagen men fortsatt endel is i skogen. Det er søndag og den skal jeg nyte på ymse vis. Ha en fin dag.

    4. Der koste de seg godt 🙂
      Gummistøvlene mine er forøvrig svarte. Lørdagen var kjempefin her på Lørenskog. Vi satt faktisk ute å spiste lunsj og solen varmet skikkelig. Badet venter jeg nok litt med 🙂

    5. Hahahahaha DEN stillinga i gummistøvlene ved vannet, fantastisk hahahaha Jammen var det fint i dag, eh eller går. Har snudd døgnet litt etter at vi måtte opp klokken 5 for å rekke før rushen inn til riksen, men jeg får snu det tilbake 🙂 Mine gummistøvler er…eh vent nå litt…det er så lenge siden jeg har hatt de på at det aner jeg ikke, sikkert grønne 🙂 Sove godt søs og god nattaklæm <3

    6. Så koselig å se dem i farta! og ja, deg også..for du har kost deg i naturen du også da skjønner jeg…herlige bilder!! ha en god natt!

    7. det gjør seg med gode støvler ja ) koselig dokke hadde det da,jeg har både lav og høge støvler,av typen felleskjøpet,verdens beste og grønne r dei begge parene

    8. Salt og Pepper på tur! 🙂 Så moro 🙂 Gleder meg til de skal ut på påskeeventyr, hvis det er det som er planen?
      Jeg har røde fine støvler. Og sorte. Kan velge 🙂
      God natt fra tante Oslopadde

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg