Frodiths lille sommer-foto-utfordring- Blomster

Ja, som du kanskje har skjønt er jeg i gang med en liten foto-utfordring igjen.
Det er bare å bli med om du vil, men si gjerne i fra til meg. Jeg lager linke-lister (men ikke i morgen…for jeg skal bort en tur et par dager) Det blir nok en utstilling i Galleri Frodith til slutt, så det lønner seg å si fra 😉

Hva gjør man?
Jo, man følger listen under her, og legger ut et bilde/foto på SIN blogg som tolker stikkordene i listen. Så her blir det nok mange løsninger. Og siden det er egen blogg som bestemmer du så klart selv, om det er ET foto eller flere, eller om det er tekst til eller ei. 
Her er min første: 

 

 

Noen har fått med seg at jeg var på landet en liten tur, og jeg har jo en tegneutfordring hvor stikkordet var
En dag på landet.
Der finner du dette blomster-bildet på et vis i tegneformat…Bare LITT annerledes 😀

 


 

 

 

#foto #fotoutfordring #sommerutfordring #blomster
 

27 kommentarer

Siste innlegg