Frodiths lille sommer-foto-utfordring- Bikini

Denne tenker jeg du har gledet deg til? He-he…
Både til å se MIN løsning, og til å lage en bikini-løsning selv kanskje…På egen blogg?

 

Som du har fått med deg er jeg i gang med en liten foto-utfordring igjen. 
Jeg har faktisk aldri hatt en hvor stikkordene følger kun “sommer-ord”, så fant ut det var på tide.
Hvis du har blogg kan du være med, og fint om du sier fra til meg om du blir med.

Og hva går foto-utfordringen ut på?

Jo, følg listen under her, og legg ut bilde på DIN blogg, hvor du tolker stikkordene på listen. Et tema for hver dag.


Det er lov å hoppe opp og ned og fram og tilbake på listen. Man velger selv, med eller uten tekst til. Gamle eller ny-tatte bilder.

JEG er ute og STJÆLER bilder når jeg ser de kommer på bloggene rundt omkring, og henger de opp i Galleri Frodith, slik at det blir en liten utstilling til slutt. 

Ok – da er det klart for dagens utfordring/tema: 

 

 

Ble du overrasket nå? 😀

Vel…jeg har tenkt fram og tilbake på mulig kreative løsninger..
Men i og med at jeg har vært i Langesund helt til NÅ, ikke har hatt tid til å pønske ut noen RARE løsninger, og siden jeg faktisk GÅR i bikini noen FÅ ganger (kan lett sees av hvitheten at det blir sjelden….) så fant jeg ut at jeg like greit kunne legge ut på et realt gammeldags bikini-bilde!! 
Det er fjorårets, men jeg har samme bikinien, det er sol og sommer i lufta, så det får duge. Med litt splash-effekt ble det ikke NØYAKTIG det samme jeg la ut på Halmstadturen i fjor 😉
 


 

Og under her følger en liste over alle de flotte folka som er med, går du inn på disse linkene vil du få DERES tolking av temaene på listen:

www.minmatgaleverden.no
Fruvinningland.blogg.no
due.blogg.no
afebruarygirl.blogg.no
evaswindow.blogg.no
rriittaa.blogg.no
dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
matogkakeoppskrifter.blogg.no
ellenmargareta.blogg.no
stavangerinmyheart.blogg.no
midtlivskrise.blogg.no
utifriluft.blogg.no
zoeticworld.blogg.no
missmommy.blogg.no

oppoveriegettempo.blogg.no
Sivmargret.abcblogg.no
hverdagslivetivollen.blogg.no
sigridfraenget.blogg.no
annebe.blogg.no
elevele.blogg.no
gtdua.blogg.no
etdiktomdagen.blogg.no
spisogspar.blogg.no

Hvis det er noen jeg har glemt, så si i fra til meg. Jeg linker til de som har lagt ut noe 🙂

 


Går du ofte i bikini?
Bader du i sjøen?
Liker du å sole deg?

 


#fotoutfordring #foto #sommer #bikini #bloggutfordring

 

25 kommentarer
    1. GTduA: Jeg blir fryktelig rastløs 🙂 i syden..Orker ikke ligge i ro. Men det er eneste sted jeg bruker bikini 😀 Og i fjor en gang, i Halmstad (bildet)

    2. Jeg går ikke ofte i bikini, men på sydenturer hører det med. Der bader jeg i sjøen, men er ikke så glad i å ligge i sola, men under en parasoll med ei bok kan jeg slå meg til ro ei stund.

    3. dedicat: He-he…ja..du er en treging på bloggfronten om dagen 😀 Men det går vel litt i bølger med deg der… Du får slenge deg på, stille i bikini og komme i gang liksom 😀

    4. God dagen 🙂 Jada man lever,, selv om det er lite synlig her inne 🙂 Er jo ramlet helt ut av blogginga 🙂 Men kan hende jeg slenger inn ett og annet bilde her ,, når jeg så at du er i gang med nye aktiviteter 🙂 Lykke til uansett. kreative og flinke du 😀

    5. due: Jeg har ingen bikinifingre, det må være Kristin du tenker på 😀 Men jeg tenkte en liten overraskelse faktisk var å ha bilde med bikini på, for vi prøver å vri oss unna, de fleste av oss 😀 Tusen takk for koselige ord <3 Blir jo så glad av å høre sånt atte <3

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, det er mange som har lagt ut NOE 🙂 Ikke alle som har lagt ut alle 3 dagene, men folk løser det som de vil selv 🙂 I dag skal jeg prøve å finne regn 😀 he-he

    7. Du overasket meg der hahaha. Jeg var sikker på at du hadde lagt ut de bikinifingrene dine :))))) Flott bilde, og dette er veldig gøy å være med på 🙂 Du er noe av det mest kreative på blogg.no 🙂 En meget flott blogg. Jeg skal snart ordne en favorittliste på de 10 jeg synes er best her inne, og jeg garanterer at din blogg er blant de 10 🙂 <3

    8. Så flott bildet! og sååå mange som er med i utfordringen..herlig! ha en god kveld!

    9. Så kuuult! Og fin effekt med splash, da så du jo skikkelig brun og fin ut og. Blir ikke så mye bikini egentlig, men innimellom. Har mest problemer med å finne bikinibukse som jeg kan putte keisersnitt-arr-valken nedi. Har prøvd utrooooolig mange som er altfor lav i livet, og endte opp med en tante-bukse. Men greit nok. Jeg brukte bikinien fra ungdommen til å løse dagens oppgave, men den er vel i dristigste laget for å havne i et galleri, haha. Håper du koser deg på tur. Her regner det i dag og jeg har vært på jobb. Bare 7 vakter igjen før ferie nå! klemmer<3

    10. Så flott løsning på dagens bidrag, Frodith :-)) Jeg bruker ikke bikini og bader her i Norge, kun i syden :-)) Men i dag tok jeg på meg bikini pga. utfordringen.. hihi 😀
      Før kunne jeg sitte flere timer i sola, men ikke nå lenger..blir fort rastløs i varmen :-)))
      Ønsker deg en riktig fin kveld + klem ♥♥

    11. annebe: Nei, jeg bruker faktor 50 når jeg er i sola, er livredd for hudkreft. Og holder meg mest med klær på og med andre aktiviteter 🙂

    12. Eva: Jeg har også sjelden bikini. For kaldt, eller FOR VAMT…Er det for varmt finner jeg på andre ting… Og bade i sjøen? Da skal det være veldig varmt vann 😀 Jeg er hvit som et laken og blir ikke brun, men rød…Men det er greit. Jeg koser meg med klær på jeg 😀 Jeg må inn å se på bikini-innlegget ditt 🙂 Klemmer <3

    13. Herlig når været tillater oss å ha på bikini. Dessverre er det sjelden sånn her hvor jeg bor. Vi kan så klart være heldige noen dager om sommeren. Men tradisjonelt sett, er bikinien et plagg som mest ligger i skuffa.
      Flott er du i bikini 😀 Vi nordmenn er hvite. Vi er jo født sånn, så det er jo ikke noe sjokk det 😉
      Jeg fikk løst mitt bikinioppdrag. Det har jo blitt skrevet om akkurat den før 😉 Hehe 😀
      Jeg er ikke spesielt glad i å bade i sjøen nei. Litt vannskrekk.
      Og jeg hater å sole meg. Så oftest, hvis det er vær til det, så holder jeg ut en time til sammen 🙂
      Fint tema synes jeg….kjekt å finne en løsning på det 😀
      Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg