Frodiths lille sommer-foto-utfordring- Is

Jammen flaks at is forbindes med sommeren, slik at jeg kunne føye den til på Sommer-foto-utfordringen!!
Det er nemlig KUN et alibi for ha LOV til å spis is skjønner du. Du fikk vel med deg innlegget om “noen” som lyver med overbevisning?
Der vil du nemlig se at det er “noen” som stadig driver og lurer meg, slik at jeg ikke skal få ristet av meg de par kiloene jeg har bestemt meg for å bli kvitt.. Det kommer stadig unnskyldninger på hva som er LOV å ikke, i forhold det til å prøve å gå ned i vekt. Og IS er altå en av de tingene som er LOV i følge “noen” …. 

For selv om “noen” prøver å overbevise meg om at jeg bør is fordi det er så varmt ute, og at jeg må spise det for å kjøle meg ned, så må jeg nok innrømme at den der GÅR JEG IKKE PÅ!! 
For jeg er helt ille når det gjelder is-spising, uansett årstid og temperatur på utsida huset. Jeg kan inhalere ene isen etter den andre, mens neglspretten er på det verste midtvinters jeg, KUN fordi jeg elsker is. 

Så du har kanskje skjønt at dagens tema er: 

 

 

OH, LYKKE!! Royal med lakris <3


Tenk at litt ulovlig Royal-is kan skape sånn lykke 😀 

 

 

Utfordringen
Som du har fått med deg er jeg i gang med en liten foto-utfordring igjen. 
Jeg har faktisk aldri hatt en hvor stikkordene følger kun “sommer-ord”, så fant ut det var på tide.
Hvis du har blogg kan du være med, og fint om du sier fra til meg om du blir med. 

Og hva går foto-utfordringen ut på?

Jo, følg listen under her, og legg ut bilde på DIN blogg, hvor du tolker stikkordene på listen. Et tema for hver dag.


Det er lov å hoppe opp og ned og fram og tilbake på listen. Man velger selv, med eller uten tekst til. Gamle eller ny-tatte bilder.

JEG er ute og STJÆLER bilder når jeg ser de kommer på bloggene rundt omkring, og henger de opp i Galleri Frodith, slik at det blir en liten utstilling til slutt. Så du må være ferdig med utfordringen senest lørdag 😉  (For deg som ikke er så kjent: Galleri Frodith er mitt lille Blogg-galleri, altså kun her på bloggen. Se i kategorien Galleri Frodith om du lurer. )

 

Her er alle som er med, enten på hele eller deler av utfordringen: 

www.minmatgaleverden.no
Fruvinningland.blogg.no
due.blogg.no
afebruarygirl.blogg.no
evaswindow.blogg.no
rriittaa.blogg.no
dvergpinschereimitthjerte.blogg.no
matogkakeoppskrifter.blogg.no
ellenmargareta.blogg.no
stavangerinmyheart.blogg.no
midtlivskrise.blogg.no
utifriluft.blogg.no
zoeticworld.blogg.no
missmommy.blogg.no
oppoveriegettempo.blogg.no
Sivmargret.abcblogg.no
hverdagslivetivollen.blogg.no
sigridfraenget.blogg.no
annebe.blogg.no
elevele.blogg.no
gtdua.blogg.no
etdiktomdagen.blogg.no
spisogspar.blogg.no
dedicat.blogg.no

 

#foto #fotoutfordring #sommer #is

 

16 kommentarer

Siste innlegg