“Galleri Frodith” er åpent- kom inn og se!!


 

“Haaaaalllloooo!!! Ja…jeg er her inne som jeg pleier! Og jeg er super- utålmodig med å komme i gang… Det er varmt som i en baker -ovn her inne, og selv med full gjennomtrekk her inne koker det litt både i kropp og hjerne… Skynd dere og kom inn… og still dere i nærheten av meg her…”

 

 


 

 “Velkommen skal dere være, nå har jeg ventet SÅ veldig på dere! HEI!- du som kom inn helt sist der, kan du bare la den døra stå åpen.. Vi venter på flere…Og jeg tror at selv om jeg står her i bare badedrakt-kjolen, så vil jeg svette bort på en flekk om du lukker igjen…Nå har jeg nemlig skviset meg inn i dette badedrakt-antrekket, og det er ikke BARE-BARE å se så smashing ut skal jeg love dere…det er hold-in, og push-up og stay-up og gud- vet- hva… Det krever litt svette og noen kalorier både i forkant og NÅ… Ikke det at det gjør noe å forbrenne noen men… Så jeg fortsetter vrikkingen… 
Vel-vel…nok om meg og antrekket…

Nå er det klart for utstilling som du vet, og jeg har vasket, ryddet og stått på her, for at det skal se ut slik en ekte sommerutstilling bør. Det er nemlig SÅ mange fine bilder som henger her inne.

Du kan ta med deg litt champagne mens du går rundt og ser, alkoholfri slik at du som skal ta bilen hjem eller ikke liker alkohol, kan kose deg likevel Bare pass godt på at du ikke søler på bildene, for da får jeg hele foto-kunst-Norge på nakken….”

 

 

  “Sånn, da er vi framme ved døren til selve utstillingsrommet.  Her henger det mange flotte bilder. Det var mange super- flinke kunstnere, som ble med i Frodiths LIlle sommer-foto-utfordring, i 9 dager  Sånn midt i sommerferien var det til stor glede for direktøren å se at SÅÅ MANGE ble med.  Etter utfordringen var ferdig har jeg lusket meg inn bakdørene hos kunstnerne, nesten umerkelig har jeg stjålet…eller LÅNT med meg et herlig utvalg bilder fra hver og en”

 

Jeg kunne plukket mange flere bilder, men da hadde det blitt verdens lengste blogg-innlegg noensinne. Så jeg har gjort et utvalg. 

“Versågod- nå kan alle stige inn i det aller helligste:  Ikke tenk på dette som et LAAAANGT innlegg…men som en TUR i “Galleri Frodith” : “

 

afebruarygirl.blogg.no

Elevele.blogg.no

Matogkakeoppskrifter.blogg.no

Midtlivskrise.blogg.no

www.minmatgaleverden.no

Missmommy.blogg.no


Utifriluft.blogg.no
 

due.blogg.no

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

ellenmargareta.blogg.no

Evaswindow.blogg.no

fruvinningland.blogg.no

hverdagslivetivollen.blogg.no

matogkakeoppskrifter.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no


tovewiew.blogg.no
 


annebe.blogg.no

Dedicat.blogg.no

Elevele.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no

gtdua.blogg.no

oppoveriegettempo.blogg.no

spisogspar.blogg.no


tovewiew.blogg.no

rriittaa.blogg.no

 

afebruarygirl.blogg.no

elevele.blogg.no

gtdua.blogg.no

hverdagslivetivollen.blogg.no


oppoveriegettempo.blogg.no

spisogspar.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no


zoeticworld.blogg.no

Dedicat.blogg.no

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no

evaswindow.blogg.no

www.minmatgaleverden.no

sigridfraenget.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no

 

zoeticworld.blogg.no


annebe.blogg.no

ellenmargareta.blogg.no

evaswindow.blogg.no

missmommy.blogg.no

sivmargret.abcblogg.no

tovewiew.blogg.no

utifriluft.blogg.no

zoeticworld.blogg.no


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

etdiktomdagen.blogg.no

Et hjerte på himmelen

gtdua.blogg.no

missmommy.blogg.no

stavangerinmyheart.blogg.no

utifriluft.blogg.no

Dedicat.blogg.no

frodith

matogkakeoppskrifter.blogg.no

www.minmatgaleverden.no

oppoveriegettempo.blogg.no

Kaostroll.wordpress.com

annebe.blogg.no

Dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

elevele.blogg.no

evaswindow.blogg.no

gtdua.blogg.no

rriittaa.blogg.no

sigridfraenget.blogg.no

spisogspar.blogg.no

utifriluft.blogg.no


zoeticworld.blogg.no
 

 

 

Da håper jeg du har hatt en hyggelig stund, med champagne og flotte fotoer 🙂

Tusen takk til alle kunstnerne! Og til deg som kom og så på! 

Var det ikke mye fint her?
Vil du på besøk og se de andre kunstverkene deres, klikk på linkene, og finn resten av bildene 🙂 

Neste begivenhet i “Galleri Frodith” blir Peter Pan-utstillingen i august.
Takk for nå <3

 

 

#utstilling #foto #fototufordring #galleri #visning #sommer #

55 kommentarer

Siste innlegg