En liten tur på catwalken igjen… ;-)

Siden jeg er syk og ikke orker sitte lenge ved pc-en, vil jeg bare vise deg noen bilder fra en catwalk utfordring jeg hadde i vår. Jeg utfordret de som ville til å legge ut bilder av seg selv på egne blogger, som “tulle-modeller” som jeg kaller det. Vi la ut bilder med klær i  en farge for hver dag. Etter de 6 dagene var ferdig, hadde vi felles Catwalk, hvor de ulike fargene ble vist, hos meg..i Galleri Frodith så klart. De ordentlig innleggene mine på dette finner du i begynnelsen av mai, i arkivet. Under her finner du MINE bilder (noen av dem)

 

Dag 1- blå/turkis

Starten…

 

 

Dag 2- rød

 

Rød regnfrakk må også vises i sol noen ganger..

 

 

Dag 3-gul

 

Brelett-reklamen som inspirasjon…

 

 

Dag 4- grønn

Moro med grønt på våren

 

 

Dag 5- Rosa

Med attitude

 

 

Dag 6- orange

Med dette bildet fikk jeg en motefotograf fra LA som følger på Instagram…et døgns tid…Helt sant.

 

Her leker jeg sur og sulten modell…som man helst bør være…;-)

 

 

 

 

#catwalk #klær #tullemodell #utfordring

14 kommentarer

Siste innlegg