Trekning av kalendergave bak luke nr 8

 

Nå er det travle tider hos meg altså. På jobb, hjemme, borte…overalt… 
Da er det heldigvis godt jeg har to her hjemme jeg kan stole på. Når verden snurrer i super -fart, så skal jeg love deg at det er fantastisk å møte DETTE synet når jeg kommer fra jobb…

 

 

Hvem trenger vel hjelp av Hellstrøm på kjøkkenet?? Ikke jeg i alle fall!! Skulle jeg hatt noen måtte det uansett blitt Kjersti (Minmatgaleverden.no), men med disse to små hjelperne trenger jeg INGEN faktisk!
Her er det kokkelering på høyt plan..
Det luktet purre-løk langt nede i trappa her i dag, og ved grytene sto både Salt og Pepper. 
Jeg blir ikke så veldig mett av disse måltidene deres….

 

…men det SMAKER veldig godt da….

 

Og det er faktisk veldig fint for Frodithen å ha en legitim grunn til å inhalere sjokoladeplate etter sjokoladeplate etterpå… 😉

Etter middag ble det litt lek med fingerdukkene de kjøpte i fjor…


 

…I tillegg til håndball-kamp så klart..
MEN…nå er det noe annet som er KLART og det er at det er trekking av kalender-gave-vinner her. Så nå skal Pepper snart fyke ned i lua med alle lappene…

 

Men før vi trekker vinneren- Her er svarene :

 

 

Nissen var så klart:

 

 

 

 

Og kanskje kjente du igjen denne julekalenderen som 
 

 

 

Og denne unge mannen….

 

…så du vel at var den noe eldre, men fremdeles så flotte: 

 

 

 

Og nå er Pepper superklar!!

Han spoler i vei nedover i lua så fort  han kan! 

 

 

Han sleper og drar på en diger lapp… Bare så vidt han får den med seg…men til slutt kommer han opp igjen, med den største lappen jeg har sett!! Han rekker den fint til meg!
“Frodith, se på den digre HER a!!”...


Og på den lappen står det skrevet:

 

Hurra!! Dedicat!!  I dag ble det deg!! 
Du vant dagens kalender-gave, fordi Pepper trakk akkurat DEG 🙂
Nå håper jeg du blir kjempeglad! Gaven sendes i morgen den dag. Og den passer perfekt til deg…

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Jeg er så glad for at dere koser dere og morer dere 🙂

Og hvis du ikke vant i dag…nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 9 i morgen tidlig når jeg våkner, (siden det er helg)  slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver igjen!

God natt så lenge <3

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

17 kommentarer

Siste innlegg