VM- utfordring for bjørner i hi… ;-)

 

Siden det virker på meg som at folk på en måte har gått LITT i dvale nå om dagen,  i hi liksom.., både på bloggene og i livet generelt, så tenkte jeg noe måtte gjøres. Det har vært bjørne -tendenser både her og der etter min oppfatning. Og jeg er inget unntak. 
Så da fant jeg ut at for å lokke folk ut av “hiene” sine litt… og ut i verden….så passer det ypperlig med en liten VM- utfordring. 

Det betyr overhode ikke at du trenger bli VerdensMester, hverken i blogging eller noe annet. Neida, her snakker vi om :
Vinter Måned- utfordring.

Så hva går Vinter Måned- utfordringen ut på da?

Jo, følg listen under her, og legg ut bilde på DIN blogg, hvor du tolker stikkordene på listen. Et stikkord for hver dag.

Det er lov å hoppe opp og ned og fram og tilbake på listen. Man velger selv, med eller uten tekst til. 
Når jeg ser folk begynner å legge ut foto til stikkordene på bloggene sine, så kommer jeg og ” stjæler”  bilder etterhvert for å lage utstilling i “Galleri Frodith”.(Det er mitt lille private blogg-galleri 😉 Sjekk kategorien Galleri Frodith
Det med utstilling  kommer jeg mer tilbake til. 


Så her er utfordringen:

 

Jeg begynner antagelig i dag eller i morgen, du begynner når du vil. Fint om du sier fra til meg om du er med, så kan jeg linke til bloggen din om jeg vet at du er med.

 


Blir du med?

 

 

 

#vinter #utfordring #VM #foto #utstilling

 

 

– 

50 kommentarer

Siste innlegg