Når håret snakker…

Kan hår snakke?
Tja…Omtrent like mye som andre deler av utseende vårt..
Og det er vel hevet over enhver tvil at det er mer enn munnen vår som kommuniserer diverse ting?

Mange ønsker å vise tydelig hvilke mennesker de identifiserer seg med.
For å vise tydelig og klart ståsted, politisk retning, eller på annen måte signalisere hvilke gruppe de tilhører eller IKKE tilhører..

Så klær, hår og andre deler av utseende blir ofte brukt for å vise “hvem man er”. Selv om det egentlig er på INNSIDEN vi i det store og hele ER, spør du meg..

Det som er spennende er at farger ofte symboliserer forskjellig. Og fargen LILLA er ofte nevnt som brukt av folk som er: 
Sensitive, følelsesstyrte,  kreative og  idealistiske. De er ofte sta og med egne meninger. Så med denne kunnskapen, så vet vi vel hva damen med håret sier? 

Dette er min tolkning av Natheless sin farge-utfordring. Jeg trodde jeg ikke hadde særlig lilla å by på..Men jammen hadde jeg det også gitt 😉

 

#farger #natheless #utfordring

20 kommentarer

Siste innlegg