Første rør-oppdrag gjennomført… ;-)

Du vet jeg har bedt om oppdrag å gjennomføre nede ved røret.. Og i dag tenkte jeg å gjennomføre ETT i det minste. De fleste krever nemlig litt hjelp av noen andre, men et jeg tenkte skulle gå greit var Helge sin utfordring om røret via et speil. 

Jammen var det bra det var DEN utfordringen jeg valgte, for røret var jo “opptatt”. Hadde jeg kommet der med sjiraffdrakt og ballonger så hadde jeg vel skremt spillemannen fra å jobbe der i lange tider…
Men noen bilder i speilet gikk greit å få til…
Både den ene veien ….. 

 


 

OG 

den andre veien….

Nå gjelder det bare å få  med han spillemannen på resten av oppdragene mine… ;-D He-he…

Så , da håper jeg Helge godkjenner denne 😉

 

#røret #foto #oppdrag #fotoutfordring #challenge 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg