Utrolig hva man kan rekke på et døgn.. ;-)

Før vi gikk i restauranten og fikk sjokk i går kveld, måtte vi selvfølgelig fjase litt foran speilet….Som seg hør og bør ekte spa-deltakere, luksus-ryper, søstre i like kjoler… 😉

 

Ja…det var altså så klart etter vi hadde trent i treningsrommet…
Her under, knebøy, froske-bøy eller hva du vil kalle det…  Kremt!!!(benytter anldeningen til å minne alle frogge-deltakere om at det lønner seg å begynne å sende inn frogge-bilder…. Les HER

 

I restauranten bruker de mye penger på kunst tydeligvis…Og for å få det hele til å gå rundt må de FLÅ folk for penger ved middagstider. 
 

Vi er strålende fornøyde med oppholdet, men vi gikk nesten i bakken over prisen på buffeten ved middagen. Det pleier da å være litt billigere med en buffet, enn a la carte, gjør det ikke?
Og når det meste på a la carte- menyen lå på rundt 350 -400 kr og egentlig ikke fristet  så veldig, så tenkte vi at buffeten hørtes grei ut. Vi kunne ikke høre hva kelneren sa om prisen, og det er ikke fordi vi hører dårlig , men fordi musikken var sinnsykt høyt på i restauranten…Men vi mente vi hørte 235 kr…Og tenkte det stemte…Siden man går og henter maten selv og greier.. 
Fikk litt bakoversveis når det viste seg den kostet 495 kr…
Da hadde vi spist et par skiver røkelaks, og et spare-rib-stykke liksom… samt noen heller tørre kaker som lå igjen på slutten av kvelden..

Vel-vel..vi hadde penger nok altså..Det bare føltes litt som lureri…

 

 

 

I dag etter å ha våknet i 5-tida….(sikkert pga klokke-stillingen og alt det rotet der)…Ligget og dratt seg 3-4 timer og ventet på at søsters skulle våkne…fikk vi oss hvertfall en god frokost og en liten tur i skogen rundt der igjen… 😉

 

 

Jeg har hatt en strålende helg jeg, med både besøk hos mamsen, og flotte opplevelser med søsters på Spa. Ren er jeg, mett er jeg, og jeg har fått både luft og mye ny energi. Så nå er jeg klar til å ta fatt på et par heseblesende uker på jobb 😉
 


Har du hatt en fin helg?

 

 

#tur #restaurant #strømstad #skogstur #mat #rotter

34 kommentarer
    1. Lin: Jeg har sovet godt en stund nå. Regner med noen dårlige netter et par uker nå, så godt med litt opplading. Skal ha mange grue-seg-til-ting framover..da sover jeg dårlig.. Lykke til med dine ting Lin <3 God klem <3

    2. så deilig, kjenner meg klar for en liten ferie -eg er sliten og føler at eg kunne sovet en uke…..men blir neppe aktuelt….:D
      I dag har eg hatt noen klienter og i morgen er det VITA
      får legge meg tidlig <3

    3. Ser ut som dere har hatt en herlig helg, og flotte dere var med like kjoler. Kjenner den følelsen av å ha blitt litt lurt i forlhold til pris, men om man er økonomisk ellers så tåler man det. :o) Ønsker deg en flott mandag! <3

    4. Så herlig helg 🙂 Spaweekend må være kjekt. Aldri testet det selv. He he, når det blir sånn med dyre ting som ikke svarer til forventingene, så pleier jeg å tenke jaja, så har man iallefall støttet opp under arbeidslivet og holde flere folk i arbeid 😉

    5. en herlige helg og to nydelige søstre :)) å spise ute koster desverre og av erfaring hvet jeg att bufe er dyrt,husker en gang vi var ute og spiste i Danmark,det var ikke bufe men en 2 retters den kom på gode 1400 og det var neimen ikke store porsjonen vi fikk,vel vel,en lærer litt for hver gang en går ut

    6. Så fine derevar i de kjolene! Søte unge jenter ! Og hørtes ut som en herlig helg , tross stive buffet priser. Jeg har øvet teater og kost meg klemmer

    7. Å så deilig at du har fått lada opp! var drøyt dyrt da… hmmmm…. jaja, uansett har du kosa deg! Vi har vært på to topp skauturer, så har ikke noe å klage over…. <3

    8. solliv: Ja, vi spurte i dag før vi reiste om det var RIKTIG at vi skulle betale så mye , og ikke skjedd en feil. NEIDA…det kostet det, sa hun og så litt ekkelt på oss…Som vi var noen gjerrig-perer 😀 Ja, mye slektningr til salt og pepper rundt. De har noen UNGER også, som bor i Bergen 😀 he-he

    9. Det var utrolig dyrt, svenskene åøeier å ha billige og fine buffet. Ikke her skjønner jeg…Ikke bra markedsføring..håper dere sa i fra… så søstrene til Salt i en bil på et annet felt her i dag…fikk ikke tatt bilde….skal se om jeg finner dem igjen ❤️

    10. Vera Lynn: Å ja, strålende 😀 DU så dem med champagnen på innlegget i går?? Ble litt gale en stund, men ikke noe hang-over i dag, så de har hatt det topp 😀

    11. Huff ja det var en stiv pris på en buffee… Jeg pleier jo alltid å velge det, for jeg spiser ikke så mye å da passer det meg + at prisen normalt er ok. At du og søstern har kost dere ser jeg jo, men hvordan er det man Salt og Pepper da? Har de hatt en fin helg ;o))

    12. BforB: Ja, en herlig helg med mye påfyll 🙂 Godt at din også har vært fin 🙂 Det er snart november, men jeg har hatt en september -følelse i helga .-)

    13. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg ble helt satt ut…Og har aldri vært med på SÅ dyr middag fra en buffet… 😮 Takk 🙂 Ja, satser på en travel men fin uke 🙂

    14. Så bra dere har kost dere..men hørtes litt vel mye ut med 500kr for en buffe ja…herlighet..da skulle man få sitte der lenge!! og det måtte ha bugna av godsaker…..Flotte bilder! og så søte dere var med like kjoler! ha en god kveld og håper du får en flott ny uke!

    15. Anonym: Prisen? Helt rå 😮 Men overlever greit 😀 Var bare litt keiserens nye klær-følelsen. Maten var ikke spesielt imponerende heller liksom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg