Alle (gode) ting er 3 – Utkledd

Nå kan jeg altså ikke ligge på latsiden mer…I dag er det tid for et nytt stikkord i min lille utfordring. Jeg er jo kjempeglad i å kle meg ut egentlig,er leken til tusen og derfor er det jo deilig å ha en jobb som jeg har. Jeg kan egentlig kle meg ut både titt og ofte. Men innimellom gjør jeg det litt utenom jobb også, f eks sammen med Kjersti eller når jeg skal oppfordre her inne til karneval eller noe…
 


Så her kommer: 
Alle (gode) ting er 3- Utkledd

1) Uktkledd -Rev i skogen

 

2) Ukledd- Sjiraffgris på fest

 

3) Ukledd – Skeptisk dame på jobb 

 

Hvis du vil se de andre stikkordene jeg har tolket, så trykk på linkene: 

Alle (gode) ting er 3-  Liggende,
Alle (gode) ting er 3- Klatrende
Alle (gode) ting er 3- Dansende
Alle (gode) ting er 3- Fine
Alle (gode) ting er 3- Outfits
Alle (gode) ting er 3- Rare

 

 

#utfordring #challenge #foto #utkledning #leken

17 kommentarer

Siste innlegg