Alle (gode) ting er 3 – Fine

I dag har jeg gått løs på et nytt stikkord i  min egen lille utfordring. 
Jeg tolker stikkordene som jeg selv vil, men skal prøve å holde meg til bilder av meg selv, som sier noe om ordene. Jeg tar nye bilder og bruker arkivbilder..

Noen bilder man tar blir man litt ekstra heldig på, uvisst hvorfor… Og jeg liker å trekke fram ting jeg er fornøyd med ved meg selv også jeg. Ingen Jantelov her i gården.

Så derfor
Alle (gode) ting er 3 – Fine

1) Fin – på toget

 

2) Fin – i Gdansk

 

3) Fin – i sola
 


Da ønsker jeg deg en fin dag i sola eller regnet <3

 

 

Hvis du vil se:
Alle (gode) ting er 3-  Liggende,
Alle (gode) ting er 3- Klatrende
Alle (gode) ting er 3- Dansende

så finner du det ved å trykke på linken.

 

 

#foto #utfordring #fin #jantelov

26 kommentarer

Siste innlegg