Alle gode ting er 3 – Favorittantrekk i vinter

 

Det har vært litt stille på denne kategorien en stund nå, men fant ut at det var viktig å få “litt liv i” den igjen 😀

Mye det er 3 av. Og så mye jeg snakker om kokosboller om dagen, burde jeg virkelig hatt 3 typer kokosboller å vise fram her… Men nei…det blir:

Alle gode ting er 3- Favoritt-antrekk i vinter

 

 

 

 

  • Shortsen jeg kjøpte i høst, med forskjellige typer strømpebukser har virkelig vært en favoritt. Her er  2 bilder av samme shortsen med ulikt tilbehør. Det teller nesten som ETT antrekk… 😉

 

 

  •      Kjolen jeg kjøpte i Gøteborg i høst, kan brukes både med og uten caps.

 

 

 

  •   Buksedressen/jumpsuiten jeg kjøpte i Gøteborg. Myk og god, og med strømpebukser under er den  veldig brukende på vinteren. Jeg bruker alt dette på jobb også 🙂 

 

 

Vil du se hva jeg gleder meg over og til? Trykk på linken

 

 

#allegodetiingertre #antrekk

11 kommentarer

Siste innlegg