Dagens antrekk…under klovnemasken..

 

Ja..utenom den parykken og nesa jeg har hatt før i dag, HER og HER så hadde jeg rimelig vanlige klær i dag 🙂 Så jeg tok noen raske antrekk-bilder også før jeg forlot jobben, bare for å vise at jeg HAR oppført meg ute på møtene i dag altså. 
Jeg tror de tok meg seriøst 😀

 

 

Bluse kjøpt i Karlstad.  Bukse fra Kristiansand, fjorårs-bukse. 

 

 

 

 

Og siden det var litt “kaldt” på mårran hadde jeg jakke. 
Kjøpt i fjor den også. 

Det veldig fine smykket kjøpte jeg i Gøteborg i februar 🙂 

 

 

 

#antrekk #klær

11 kommentarer
    1. Blusa! Det er tingen!
      Den er ny, det ser je nå!
      Nei, det er den gamle blå(grå),
      som strammer over bringen

      Var litt fristende stjæla ei gammal strofe her 😉

    2. Mange fine bilder! Flott dame! 🙂 Håper dagen var fin! (Hvordan fikk du bort spam fra bloggen din? Er den helt borte eller havner den bare i “usøriøs/spamboks? Rart blogg.no ikke har fått det bort til nå. Er litt kjipt med denne spammen)

        1. hei. Tusen tkk for du tok deg tid til å sende mail. Men jeg bruker ikke den mailen å aner ikke passordet. Jeg bruker den bare fordi jeg må dele en epost og det var den jeg hadde for fire år siden når jeg laget blogg. Og ville ikke bruke den med navnet. Jeg må såfall sende deg den ordentlige mailen jeg bruker. Men er det ikke mulig å skrive det her? Eller er det hemmelig av noen grunn? Sikkert andre som trenger vite hvordan de får det bort også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg