Danse i sommerengen med blomsterkrans

Her kommer snikende fotograf…
Det betyr at det er tid for å tolke stikkord fra leserne mine, med noen fotoer. 
Mange av stikkordene (se under) krever jo at jeg er foran kameraet, og ikke bak. Ergo må jeg hyre inn “proff-hjelp”. 
I dag har kollegaen min, verdens beste Guro, vært fotograf, og jeg “aktør”…Igjen.. 😀 

Og i dag var stikkordet jeg valgte meg: 

 

“Dans rundt i sommerengen med en blomsterkrans av villblomster”

 

 

 

Jeg blir ofte veldig svimmel, så det er et strev å holde seg på beina…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oppgaven ble gitt av Vera Lynn

 

 

Til venstre under her står oppgavene jeg skal løse. Finne bilde til. Til høyre står den som har gitt oppgaven.

 

  • “Til å spise opp” – Verdande- (bloggløs bloggvenn)
  • “Piknik med Salt og Pepper” (det er tøyrottene mine)- Dixierose
  • “Noen små menn av Isac Cordal” eller “noe keramikk-kunst”– Hanne Beate (bloggløs bloggvenn)
  • “Bade i Drammenselva”Bunny
  • “Dans rundt i sommerengen med en blomsterkrans av villblomster”Vera Lynn
  • “Et egetvalgt motiv som på enkelt vis oppsummerer Frodiths kunstsyn”Apecalypso
  • “Et bilde på hoppkanten av Holmenkollen”Dedicat
  • “Stjel en blomst og la den pynte håret”Solliv
  • “Såpebobler som flyr av sted i sommerdagen”Mettejosteinsdatter
  • “Et av dyrene ved Ekeberg husdyrpark” Pensjonistgunna
  • Noe nytt og noe gammelt sammen” Utifriluft
  • Strikkhopp” eller “hoppe strikk“- Zoeticworld
  • “Hverdagslykke” Friluftsheidi
  • Frodith Klatremus”Kariengesvik
  • “På et bein over vidda i sommer” (Ulriken til Fløyen)- Minmatgaleverden-Kjersti

 

 

De to andre oppgavene jeg har tolket finner du her: Frodith og naivismen og Piknik med Salt og Pepper. 
Variert er det i alle fall 😀

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg