Det BURDE være lov å gå i pysj på jobben!!

 

Ærlig talt!!
Ja, jeg MENER det faktisk… Det burde være lov å gå i pysj på jobben.  Det er nemlig sånn at for noen av oss så er det å ha klær på seg tilnærmet tortur… he-he..Om jeg overdriver litt ? Mulig det.. Det må til skal det bli en god historie…må det ikke? 😀

 

Nei…men altså poenget mitt er at når jeg kommer fra jobb etter 8-9 timer i trange bukser, stikkete genser og kløete bh…så er jeg nesten desperat!! Men kanskje er det noe bra med det også, for INGENTING kan matche følelsen av å “rive av seg” genser og bh, og “skrelle” av seg den trange buksen, for så å stå der HELT uten klær en bitteliten stund. Det er himmelsk. Og så skifter man til den tynnslitte, supermyke pysjen man ikke merker man har på. Skikkelig “belønning” etter en dag i “tvangstrøyer” av ymse slag på på jobb..

 

Joda…man ser kanskje finere ut …

 

 

…med trange bukser, som dytter rumpa opp der den bør være…

 

 

Det er sikkert lurt med den ull-t-skjorten under blusen for å ikke bli syk når man trasker ut kl 7 på mårran…

 

 

Og de er garantert viktig med bh på, når man har fylt 53….for at ikke folk skal tro det er noe “galt” med deg når du ivrig og engasjert underviser på tegnspråk, med brystet omtrent som en “tavle”-bakgrunn for tegnene. Man MÅ ha bh!!

 

Men sånn ellers… Det burde være lov å gå i pysj på jobb!! Synes du ikke? 🙂 

 

 

 

Har du forresten fått med deg AVSLØRINGEN min?? PLANEN min? På hva som skulle skje? Ikke?

Trykk på AVSLØRINGEN, så finner du det ut!!

 

 

#klær #kløe

24 kommentarer
    1. Helt enig! Det finnes jo så mange fine pysjer. Og jeg har observert i moteblader at det er pysjlignende festantrekk til og med! Så helt greit 😉 Hater stramme klær. Og ikke minst BH. Skulle helst likt å gå i en kjortel, vettu…..sånn som Nerdrum 😉

    2. Høres litt ut som du har for små klær egentlig 😉 Men ja, jeans og sånt er ikke det mest bekvemme hvis de er av typen slim eller ekstra slim, osv. BH fant jeg ut ble bekvemme når jeg fant de dyre stedene å handle. Da droppet jeg H&M og lignende, og innvesterte i dyrere greier, som faktisk passet til størrelse og fasong 🙂
      Det er lenge siden jeg måtte slutte å bruke “ubekvemme” klær. Pga. helsa. Så nå går det kun i myke og bekvemme klær. Jeg skal rydde i skapene mine nå, så da går alt av jeans bort er jeg redd.
      Jeg jobbet i barnehage i mange år, så jeg skjønner godt hva du mener med jobb og klær.
      Pysj eier jeg ikke. Jeg har en nattkjole. Men den er litt for kald å gå med uten dyne over seg 🙂
      Koseklær er best, ingen tvil om det ♥
      Klem ♥

      1. Den buksen var i strammeste laget, men neste ble liksom feil også. Det var stretch i buksen, men likevel litt stram 😀 Og ikke MYK nok i stoffet. Men FIN var jeg 😀 klem

    3. Ja det hadde vært fint! Kanskje innføre det én dag i uka… Vi kan gå i hva vi vil på jobben, sånn egentlig, men ingen har gått i pysj ennå. Har endel kundekontakt, så lurer litt på hva de vil tenke, men, hm….

    4. Vi går og nesten med pysj på jobb, så nei, jeg skulle ønske jeg fikk gå med “penklær” på jobb, får jo nesten aldri brukt dem. 😀

    5. Peis på,, ender fort opp som en mote å gå i pysj på jobben.. Kanskje en fast dag i uka ?? Herlig 😀 Møtte på jobb en gang i sånn dongeri med noen store revner i ,,, da fikk jeg klar beskjed av damene på kontoret: Den der buksa kommer du ikke på jobb i en gang til,,…… 😛 😀

    6. Hater å gå I klær jeg føler hemmer bevegelsen I resturanten, så jeg går for pysj-komfort i stram resturant still. Dvs skjørt istedet for bukse, og overdel i bomull 😉

      1. Jeg går jo mye i kjoler og tights også, og jeg VET hvorfor. I dag, med tøff stretch-bukse, ull-t-skjorte under blusen, ekkel bh. SLitsomt. Og den knappen i buksa, FOR stram der oppe. Men ser fin ut da 😀 ha-ha I morgen blir det jobbebukse -varianten 😀

    7. Ha ha du får sagt det. Jeg går i superbekveme klær hele dagen så jeg trenger ikke å skifte når jeg kommer hjem. (Stretch bukser og t-skjorter med kort eller lang arm – der har du meg.) Jeg skifter likevel mange ganger når jeg kommer hjem bare for å føle at jeg har litt finere klær også. Men pysjen slår nok det neste 🙂

      1. Den buksen er stretch, men litt LITEN likvel, med knappen og alt. Og LITT stiv. I morgen blir det joggebukser-stoff, men i pen-bukse-type. SKal bare ha fjernundervisning, da synes jeg bare på skjermen 😀 Ikke PYSJ, men noe liknende 😀 Blir du med å frogger Grete? 🙂

    8. Du var da fin idag og med den buksa, men skjønner hva du mener. Og noen klær er mer ubehagelige enn andre, og vonde bher er det verste tror jeg. Ja! Inne er andre regler.:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg