Det gjelder å ikke GI SEG!!…

Du hørte kanskje om den særdeles dårlige dagen jeg hadde på torsdag? Hvis ikke så les om når hjernen er på ferie.
Alt gikk feil!

 

Nå gikk det ikke SÅ galt i går, men jeg må si at denne uken har vært ganske så tung uansett.  Hodet har ikke vært på plass, som du jo forstår. Og i tillegg til ikke-på-plass så har jeg hatt hodepine HVER dag! Utrolig slitsomt…

I går klarte jeg å være på jobb i 7, 5 timer, med hodepine, og uten å gjøre MYE fornuftig.

 

Men….jeg skal ha for at jeg ikke gir meg så lett i alle fall! 😀
Presset på meg kjole, siden det var fredag og greier…. Det hjelper jo ofte å pynte seg litt. Skulle regne hele dagen. Striregn. Men kjolen skulle på! Feire fredagen! Gjøre dagen fin!!

 

Jommen sa jeg smør! Eller noe sånt…
Kjolen kjentes ubekvem. Hodet verket. Jeg var utålmodig, sliten, til tider litt sur tror jeg, asosial…og innerst inne litt lei meg (uten at jeg vet helt grunnen til det)

 

 

Jeg ga meg på på jobb i 16-tiden. 
Verking i HELE kroppen, støl, stiv, gammel og stygg. 
Og gikk bare hjem og satte meg i sofaen med all sjokoladen min. Stappet inn, som om jeg skulle få betalt for det…. Betalt fikk jeg, i dag, med ny hodepine.

 

MEN…jeg skal ha for at jeg ikke GIR MEG!!
I dag er en ny dag, fungerende hode eller ei…
Shopping av joggesko (og en kjole?). Jeg skal nemlig prøve en joggetur i morgen.

 

Det gjelder å ikke GI SEG!!

 

 

12 kommentarer
    1. Uffda🙃 Vondt i hodet er noe dritt. Har heldigvis ikke det. Veldig sjelden i hvert fall. Og når jeg har det er det sikkert en mild form, i forhold til hva de med skikkelig fæl hodepine har☺️ Riktig god bedring til deg🥰 Ikke rart at du gjorde mye rart her om dagen med den hodepinen🤗

    2. Hodepine er forferdelig slitsom over tid. Du er
      en superwoman som har taklet jobb og kjolefredag og hele pakka. Lykke til med skojakt, og håper du får en fin dag 🙂🫠

    3. Det gjelder å ikke gi seg!

      Men dette hørtes ikke godt ut 🙁 Vedvarende hodepine er slitende på hele systemet. Du er tøff! Det blei både jobb og kjolefredag på deg uansett pine….
      Håper dagen blir bra i dag! Nye joggesko? Håper du finner noen supergode 😀 GOD LØRDAG TIL DEG! klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg