En liten oppfordring/utfordring!

 

 

 

Som noen kanskje vet er det “kjole-fredag” i morgen! 

Og hva betyr det? For meg betyr det å “feire” fredagen, ukens favorittdag, med å gå med kjole. Pynte seg litt. La dagen få et lite ekstra “sus”.

Og denne gangen skal jeg be DEG om å bli med.

Utfordringen eller oppfordringen til deg er:

 

Kle deg i en kjole du føler deg fin i, og feire fredagen. Ta så et kjolebilde og legg på bloggen din i løpet av dagen. Har du ikke blogg, kan du gjerne sende meg bildet. [email protected]
Jeg legger kjolebildet på min blogg, for de “bloggløse” når jeg får de inn.

 

Hvis du tenker at dette er bare for dame-bloggere? For noe tull! Her kan alle være med, dame eller mann 😉

 

Så, blir du med?

 

Bildet i dag er fra en tidligere kjole-fredag. I morgen skal jeg ta nytt bilde. Ny kjole? Hm…. Vi får se?

 

 

#kjolefredag

 

9 kommentarer

Siste innlegg