En oppblåst dame på banen..

 

Vel…jeg slapp ikke fra meg så mye luft egentlig…Men jeg slet hardt med å få luft i  6 ballonger på banen, på vei til treffet med verdens beste kollega. Folk så bittelitt rart på meg der jeg satt og puffet og pustet og peste, mens jeg så mer og mer oppblåst og rød ut i ansiktet. 

Men vips så var jeg ferdig, og på full fart mot kafeen hvor jeg skulle treffe Merethe <3

 

 

 

Flakset og flagret med 6 gule, smilende fjes bak meg 🙂 

 

 

Merethe ble veldig glad. Vi spiste kake…siden hun jo hadde bursdag forrige fredag. OG hun fikk et lite gavekort. Et “opplevelses-gavekor”: Middag med meg på Pincho Nation. Sirkus -restauranten! Regner med vi må ta på klovneutstyr den dagen vi skal dit 😉

 

 

Koste oss veldig i dag. Og Merethe er ekspert på å kile meg idet bilder blir tatt…. 😀

 

 

To gode venner <3 Godt å se hverandre på kafè innimellom, siden vi ikke ser hverandre og får den daglige “dosen” på jobb lenger. 

 

 

 

 

 

Hvis du vil lese om mitt “crush” på en tegneserie-figur, les HER. 

 

 

#bursdagsfeiring #ballonger #gavekort #vennskap

 

8 kommentarer

Siste innlegg