Et bilde av meg selv tatt i dag

Ja…det ER meg..under der.

 

Nå har du jo sett noen bilder av meg i det siste, så for å gjøre denne LITT mer festlig har jeg “stæsjet meg opp litt”…He-he..

Er det ikke rart hvor mye man forandrer seg bare pga av litt hår og sminke? Og samtidig er jeg jo ganske lik meg også. Eller?

 

 

Alltid hatt lyst på turkis hår, men siden jeg aldri så ut til å skulle gjøre noe med det… aldri fikk ut fingern og fikk farget det…, vel..så kjøpte jeg meg en parykk i stedet for. I fjor vår. 

 

Og siden det er dag 10 i challengen og den het “Et bilde av meg selv tatt i dag”, så feirer jeg litt med en turkis Frodith…

 

 

 

 

Har du hatt lyst på en annen hårfarge noen gang?

 

Og forresten har du sett tegnspråk – videoen med meg på? Hvis ikke finner du den HER

 

 

 

Her er 30- dagers challengen jeg følger:

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

#selfie #challenge #hår

18 kommentarer

Siste innlegg