“Familien Gal” inntar jobben

 

Jeg vet ikke om du fikk meg deg den “nye familien” min i går? Eller deler av den i alle fall…

Planen er å leke meg litt i undervisningen om et par uker.  Med “småttiser” inne på deltidsopplæring hos oss er det duket for mye moro. JEG inntar en helt annen form, og har bestemt meg for å gå for TURKIS hår i den “personligheten”. Engelsk dame på 28…

 

 

Husdyr: Slange

 

 

I dag har jeg fått på plass resten av familien hennes også, (første del finner du HER) og det var en av søstrene som fikk gleden av det lilla håret:

 

 

Den pertentlige men eksentriske søsteren

 

 

 

Den litt “sprelske”  og teatralske søsteren..

 

Vi er jo nærmest trillinger, disse to og “jeg” øverst. Fargeglade, men absolutt med hver vår personlighet ;-D

Og med resten av familien Gal, som du så i går, HER, så kan jo ikke dette bli annet enn gøy, eller hva tror du? 

“Min far” har også dukket opp. Og den eneste som ikke er meg bak masken…   En super kollega som stiller opp på det meste av sprell 😉 

 

 

 

 

Dagen har vært strålende som du sikkert skjønner. Masse utkledning og gode forberedelser. Kjenner det bobler i meg, helt innenfra og ut. 

 

 

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

#utkledning #undervisning #fantasifamilie 

10 kommentarer
    1. Fantastisk! Kan ikke skjønne annet enn at elevene digger deg 😀 Og ler messe, samtidig som de lærer! Lykke til videre!
      Min dag er fin 😊 Sitter og drikker te, venter på pakke, og på sola 🌞

    2. Hehehe ja dette er midt i blinken for kreative deg 😀 Spennende !! Og litt av en humoristisk undervisning det blir – heldige deg og de som får være med på dette !
      klem

    3. Du allmektige, her skal det gå for seg ! Nesten sånn at “Maleren til Bjercke” hadde blitt grønn av misunnelse av sprudlende fargeglede 😀

    4. dette må bare bli superbra læring ,masse moro og helt sikkert latter også :=) har vært litt sløv her inne da jeg har lite å berette siden jeg bare sitter her og strikker,men i dag hadde jeg en god dag,det ble tur bortover og litt hjelp av fysioterapauten,det gjør alltid godt :=) så da er jeg litt i gang igjen ,lykke til med undervisningen

    5. Herlig altså – dette er jo helt topp! Min dag har ikke vært sååå spennende….. ikke alle arbeidsoppgaver som er like morsomme, så jeg holdt i grunn på å sovne i sta….. 🙂

    6. Dette blir suverent. Tror nesten dere må ta det til scenen etterpå, så vi får se også! Skjønner dere har det supergøy. Takk for kommentar inne hos meg. Nå la jeg bildene over hverandre, så kanskje du ser klovnen også:) 🙂 🙂 Klem 🙂

    7. Du verden dette blir artig undervisning for de små. Det blir jo nesten skoleteater i undervisningen det der. Du har funnet ut en ny pedagogisk vri… Kanskje ikke så ofte du legger ned så mye arbeid foran en time? Det var deilig med en tur ut, gikk en omvei til kiwi men ble ikke å langt som jeg tenkte. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg