Fotograf Frodith fikser foto-oppdragene- 2

 

 

Jeg fortsetter min lille plan, med å gjennomføre foto-oppdrag gitt av leserne mine.
I helgen spurte jeg de som leser bloggen min om å få foto-oppdrag, som jeg skal gjennomføre.

Jeg har fått mange morsomme, som du kan se på listen under. I dag har jeg tolket stikkordet:

 

Tidsmaskin

 

Oppdraget er gitt av vestfroken.blogg.no.
Jeg kunne latt gårsdagens innlegg vært en tolking av “tidsmaskin” også. Men fant denne flotte veggen, som jeg fant ut var en mye bedre tolking. Det er som å gå tilbake i tid. Tenk hvor mange som har løpt med “lua i handa” eller “kasta på stikka” i nærheten her 🙂

 

 

Som å være i en skikkelig tidsmaskin her, er det ikke?

 

Her er resten av foto-oppdragene jeg har fått:

 

 

 

Dette er moro!!  jeg har nok å gjøre, ikke sant? 😀

 

 

 

#fotooppdrag

12 kommentarer
    1. Så bra løst oppgave! Svart/hvitt passer jo ypperlig til den tiden! Heldigvis er det bevart endel fra gammelt av, – synes bl.a. Telthusbakken er så fin! ❤️

    2. Dritbra!! 😀

      – Jeg tok en titt på de øvrige oppgavene som er sent inn, og jeg må si jeg er svært spent på hvordan du vil gå frem for å få avfotografert dette besvangrede individet sittende barføtt ved kjøkkenbordet! Jeg mener.. Det bugner jo ikke akkurat av synlig gravide kvinnemennesker som det sømmer seg å legge frem en forespørsel om de kan tenke seg å stille opp på noe sånt til.. -Bare sånn for moro skyld, liksom *hahaha* 😀

    3. Flott tolkning, et sus av fortiden, så absolutt 🙂
      Og den lista ble lang. Jeg eier ikke fantasi og energi for tiden, så jeg orket ikke å vri hjernen for å finne på noe. Men synes det er kjekt å følge med på alle løsningene dine ♥
      Venter spent på den neste 🙂
      Klem ♥

    4. Blir travelt for deg en stund nå, ja. Ser ut som du har mange morsomme oppdrag fremover. Bra du ikke har satt noen tidsfrist for deg selv! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg