Frodith steller med grønnsaks-hagen!

 

He-he…Lurte deg!
Du burde vite at her er det ikke grønnsaker som gjelder akkurat. Men det er snakk om er å skaffe seg noen “gulrøtter” her i livet. For det gjør livet så mye lettere. Noen små pusterom og fine stunder som du VET skal komme! Jeg er verdensmester i sånne “gulrot”-løp. Ellers løper jeg rimelig sakte… 😉

 

 

 

Men altså når det gjelder å finne ting å glede seg over så har jeg en egen evne. Her er de nærmeste ukenes “GLEDE SEG TIL”:

 

  • Gleder meg til helgen. Skal møte Karidansen både fredag og lørdag 🙂 Jippie!
  • Neste helg, etter den travleste uken jeg vet om er ferdig, skal jeg på mini-ferie til Halden med søsters <3
  • I vinterferieuken, en av dem….skal jeg på tur med Karidansen. Dette blir bra! 

 

 

Hvis du vil lese om hvor “energisk” og “på hugget” jeg er om dagen, så finner du det HER

 

 

#glede

 

 

5 kommentarer
    1. Dette er du veldig flink til 😀 Håper virkelig formen holder all the way. Vi har omtrent ikke hatt noen sånne gulrøtter siste halve året.. men nå tar det seg opp igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg