“Hemmeligutfordringen” – siste bidrag i denne utfordringen

 

 

DA er vi ferdige med “hemmelig-utfordringen”. … Nesten litt trist… Og hva “hemmelig-utfordringen” er?

 18 personer har mottatt konvolutt i posten. Noen har blogg selv, noen har ikke. Men felles for dem er at de skulle lage noe ut av det de fikk i posten. De visste på forhånd IKKE hva de hadde sagt ja til å bli med på. Derav navnet “hemmelig-utfordringen” 😀

 

De fleste har som du ser gjennomført utfordringen for et par uker siden, men det kommet et par drypp i påsken også. Og det siste kom i dag. Det var Kjerringtanker sitt innlegg.

Og med dette vil jeg si tusen takk for deltakelsen for DENNE gang. Fantastisk hyggelig at så mange ble med!! 🙂 Skal nok ikke bli SÅ lenge til jeg setter i gang noe igjen, for dette var gøy som vanlig!

 

Her er de som tok utfordringen og la ut innlegg på enten sin egen blogg eller min: 

sognafaret

happy

natheless

bunny

Utifriluft

Mammaen til Lille Supermann

Mettejosteinsdatter

fruensvilje

hverdagsmagi

pensjonistgunna

gryende

Friluftsheidi

zoeticworld

kariengesvik

verdande

strikkekjerring

Kjerringtanker

 

 

Kos deg med alle innleggene 🙂

 

 

8 kommentarer
      1. Den masken min er et par tre år gammel. Husker ikke hvor jeg kjøpte. TEnkte det var noe julegreier jeg og Kjersti gjorde en gang. Men det må jo ha vært påsketema dette. 😀 Så de julemaskene har jeg vel kastet 😛

      1. Ja, det var mye forskjellig 🙂 Det er gøy å arrangere sånn også, og veldig mange av utfordringene kan de “bloggløse” være med på også 🙂

    1. Det tok litt tid, for min første plan ble droppet. Det er ikke alle som tåler fjas. Jeg prøvde å plassere maska på en statue i byen. Men det var visst “vandalisme” og noe en “folkevalgt burde holde seg for god til”. Da er det dumt å ta bilder av “vandalismen” og skryte av det på egen blogg. Kan fort bli avisoppslag i lokalavisa av slikt.
      Men maske på egen snøfigur på egen tomt i Valdres regnet jeg med at er innafor.

      1. Ja, det henger noen ulemper med å være lokalpolitiker, når man er på lokalt område i alle fall. Synd. Hadde sikkert blitt morsomt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg