Hvor lenge er det sunt å stange hodet i veggen?

 

Man kan ikke forandre andre sies det…Det er sant!
Det du ikke får gjort noe med bør du bare godta sies det…Det er sant!

Eller ER det det??

 

Er det sånn at noen folk skal få dure i vei på sin måte og bestemme omgivelsene til både meg og deg, fordi det ikke går an å endre dem?
Er det sånn at du og jeg skal la oss pille på nesa til det blir store blodige sår til slutt? Fordi det ikke er verdt energien å prøve å få til forandringer?

 

Eller er det sånn at man BØR stange hodet i veggen litt innimellom?
Ta renna-fart og gyve løs på den veggen du har foran deg, i håp om at du skal få til noen endringer?
Og i så tilfelle:  Hvor lenge er det SUNT å stange hodet i veggen?
Noen som vet?

 

 

Siden jeg er i det litt irriterte og hissige hjørnet om dagen,  les gjerne også:
“En okse-frodith på vei ut?”

 

 

#irritasjon #sinne #endringer

10 kommentarer
    1. Jeg har stanga hue i noen vegger… Hobby jeg har…. Min erfaring er at begynner det å dunke i hodet, er det fare for at hodet ditt ryker før veggen…
      Noe kan man forandre. Noe må man godta
      Noen ganger må man bare sette foten ned å si NEI!! Nok er nok

    2. Jeg har stanget mye synes jeg, og noen ganger går det hull og så letter det. Men noen steder vet man det er mur, så gidder jeg ikke stange. Men kjenner lysten 🙈❤️

      1. Jeg har ikke så LYST egentlig, men jeg blir lei av at noen andre skal få herse i vei, og bestemme forholdene for andre..Men nå er jeg ferdig med stangingen for en stund.. Hjelper ikke…

    3. uffda… hørtes ikke trygt ut… deg altså….. Ikke for lenge vil jeg påstå…. men godt å få det ut av og til…… det må til og det trenger vi….. Håper at du slipper å stange så lenge….. Jeg tør å ønske deg en fin ettermiddag og kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg