Jeg skal gjøre som Nina Sprell levende!

 

En fantastisk fargerik og flott blogger, Nina Sprell levende, har en egen personlig utfordring i gang. Og jeg kjente at dette er jo helt i “min gate”. 

Nina Sprell levende skal i EN uke gå i kjole hver dag. Hun har et skap ganske fullt hun også etter hva jeg kan skjønne, og koser seg hver dag nå i fine, fargerike og luftige kjoler. Man MÅ jo bli inspirert av sånt!

Som du vet har jo jeg et skap som inneholder ikke mindre en 23-24 kjoler. Korte og lange, sommer og vinterkjoler. 

 

 

Jeg har bestemt meg for å gjøre som Nina. Men jeg satser på 14 dager i strekk. Med 14 forskjellige kjoler. Og siden jeg hadde kjole på i dag, så er dette dag 1. Mulig jeg virker litt “forskrudd” med dette kjolefokuset. Det er greit. Jeg synes det å pynte seg litt er med på å gjøre dagene og livet pittelitt gladere 🙂 Les HER

 

 

 

#kjoler #utfordring #glede #antrekk

18 kommentarer
    1. Oi – det er tøff utfordring…. jeg hadde vel kanskje klart en uke….. men gi meg en utfordring på skauklær, så skal jeg holde det gående, hihi…. klemmer til fine du! <3

      1. Ja, du får sette i gang en skauklær-utfordring 😀 hi-hi. Ikke problem for meg med denne utfordringen. Og kanskje må jeg vel nesten kjøpe meg en ny en også…synes du ikke? 😀 Gode klemmer tilbake <3

    2. Ja, det må du gjøre, – klart kjolene dine må få luftet seg! Og ikke minst gjør det noe med dagen når man føler seg fin! 😃

    3. Eg og elsker kjoler!! Problemet er at eg har “Vokst” fra de 3 flotte eg fikk fra Lovely Planet!!! Enten må eg ta et skikkelig diettregime eller så må eg kjøpe meg noen nye! Finnes intet mer befriende å valse rundt i kjole/tunika enten man er ute/inne eller om det er sommer/vinter 🙂

      Gleder meg tilå se alle dine fargerike kjole 🙂

      Vibbedille 🙂

      1. Nei, helt enig. Ingenting er bedre. Fæle buksene, stramme og vonde. Men en kjole derimot, med en strømpebukse under eller en tights, og genser over på vinteren. Og bare NESTEN naken under på sommeren 🙂 DEILIG! Jeg skal prøve 14 dager, skikkelig inspirert av Ninasprelllevende 🙂 Ha en fin dag du <3

    4. Jeg har gått i kjole i hele dag, og i hele går. Kjøpte ny kjole i går. Har ennå ikke like mange som deg, men jeg har en del.
      Då jeg var student på 80 tallet gikk jeg så og si aldri med bukser men mye skjørt da. Nå er det mest kjoler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg