Livet kan være ganske så bra!

Livet kan være noe herk… jeg vet det. Jeg har tross alt levd i 50 år jeg også…og litt. Det kan filleriste deg så du har lyst å slå en knyttneve i veggen, fordi det ikke er noen andre å slå…Og slå MÅ man..
MEN…Livet kan være ganske så bra også. 

En dag er satt sammen av mange øyeblikk. Og jeg er overbevist om at ikke ALLE øyeblikkene er helt ræva, om du kjenner etter. 
Så kjenn etter da! Hvilke øyeblikk i dag ER bra?

Skriv de ned, hver gang du kjenner på godfølelsen i løpet av dagen. Så sjekker du på slutten av dagen. Neste dag gjør du det samme. Det gjelder å flytte fokuset litt. De ræva øyeblikkene er kanskje der de også, men de bør kanskje ikke “få lov” å fylle HELE dagen din?

 

 

 

I dag er det fredag, og bare DET er nok til å smile, ta på seg kjole og ta en liten dans 🙂 

 

 

Så min lille oppfordring eller UTFORDRING om du vil, er: 

 

 

-Ta på deg kjole!

-Da deg en svingom med selvutløseren på (eller få noen til å ta bildet)

-Legg bildet på bloggen, eller Facebook-siden din. 

 

Feire fredagen!! Eller lørdagen om du vil 🙂 

#glede #kjole #utfordring

18 kommentarer
    1. Vi danset begge to, men jeg hadde dessverre ikke på meg kjooooole 😀 Men jeg kommer sterkere tilbake ved annen anledning. Jeg er jo glad i skjørt og kjoler så….
      klem og god lørdag til deg <3

    2. Jeg har også kjole på, hipp hurra! 😀 Men den er grå, ikke like blomstrete og flott som din 😉
      Jeg samler bare på gode øyeblikk!!!
      Nyt fredagen din! 🙂

    3. Herlig altså, ja, alle gode øyeblikk, dem er det oftest flere av enn de dårlige. Men det er de dårlige vi ofte lar styre.
      Jeg har hatt kjole/skjørt på meg hver eneste dag denne uka. Det har vært sååååå fantastisk ♥ Været altså 😉
      Og jeg kjøpte meg to nye skjørt også her om dagen. Og det ene av de to var fint å svinge og danse med 🙂 Men det skal jeg ta på meg en annen dag. I dag har jeg ikke helt bestemt hva jeg skal ha på meg. Sitter foreløpig bare i morgenkåpa 🙂
      Ha en herlig fredag, og kos deg i den fine kjolen ♥ Klem ♥

    4. Hva skulle vi gjort uten deg! 💕👏 Takk for påminnelsen, for det ER mange gode øyeblikk i løpet av en dag! Nydelig denne kjolen også! 🌸 Ha en dansende fin fredag! 💃

    5. Nyyyyydelig kjole og det er fredag!!!!

      Herlig blomstrete og frisk kjole som kler den smukke frodith <3

      GOd fredag og sender en klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg