Kan hodeløse høner selge klær?

 

Ja, det håper jeg virkelig…. Jeg er nemlig en sånn en… Hodeløs høne.. 

 

Hjernen er på ferie… Tåka tetter seg.. Kall det hva du vil…

Jeg startet dagen med å sove til klokken ringte…IGJEN! Det er jo nesten blitt en vane.. Lurer på hva som “feiler meg” om dagen liksom. Jeg har jo blitt et murmeldyr…

Kom meg opp, og kastet en kopp kaffe i ansiktet… Nesten… 
Skjønte inni skallen at jeg er litt fjern om dagen, og gikk over hele leiligheten for å se at alt som burde være skrudd av VAR skrudd av..
Suste ut døra, med nøkler både til jobb og hjem, låste etter meg og alt var i skjønneste orden.. Inntil jeg oppdaget mens jeg sto på trikken at…. JEG HADDE GLEMT Å SMINKE MEG!!!

Ja-ja…ingen krise skjedd. Jeg sminket meg på t-banen, og så helt grei ut før klokken 8..

 

 

Jobbet som en liten helt i dag for å bli ferdig med vurderinger og papirarbeid før jeg begynte ferien, og rakk det fint. Hjernen funket greit disse timene 😉

 

Så var det av gårde for å levere klær til Rewear, som jeg fortalte om i går HER

 

 

“Ligger ikke den på Grønland da?”
“Joda… det gjør den så absolutt. Det har du helt rett i..”

Jada… jeg VISSTE det så godt. Hadde beregnet tid og greier.. Heldigvis for at jeg i alle fall beregner god tid alltid. For jeg satt jo der dum som ei hodeløs høne, og surret med mobilen… Og kjørte RETT FORBI Grønland med banen. “Våknet” heldigvis av min tilstand, før banene reiste fra Tøyen liksom… 

AV banen. Opp trappen, rundt, ned ny trapp. Og tilbake til Grønland med ny bane 😀

 

Og endelig var jeg framme.. På Rewear, med posen min. Alt var jo registrert og i orden. En snill og hyggelig ung jente forklarte meg hvordan sette på prislapper og alarmer.

 

 

 

 

Så nå kan jeg alt fra registrering på nett,  til organisering i butikken. 
Nå er det bare å vente på at pengene “renner inn” 😀 Ha-ha liksom…

 

 

Her er båsen min i alle fall 🙂 Og jeg gleder meg til å se hvordan det går. 


For en dag!!

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg