Kan ikke bare fjase rundt i flagrende kjoler heller…

 

 Nei…noen ganger må man pine seg inn i åletrang stretch også, og la de flagrende kjolene ligge. Nå er det over en uke siden jeg var på trening, og skal jeg rekke målet om 2 treninger i uka, så må jeg henge i.. Det blir nemlig EN i dag, og EN i morgen. Og den trenings-tightsen er ikke akkurat flagrende skal jeg love deg…

Jeg har “vondter” både her og der i dag, men tror mest det er pga at jeg ligger feil om natta OG at jeg går med skuldrene oppunder ørene store deler av uken. Så denne treningen er bare godt for meg. Garantert!! Jeg NESTEN gleder meg til å trave gjennom folketomme bygater, for å banke på døren til treningssenteret i 08:30-tiden…. Ja, det er åpent der altså. Trenger ikke banke på.. Det er mest for å illustrere hvor tidlig ute jeg er 😀

 

 

 

 

Etter litt lett jogg og trening med “tunge” vekter er jeg mega-klar for lørdagens mer rolige aktiviteter: Nasjonalmuseet og kake-spising. Og til DET trenger jeg vel saktens meg en flagrende kjole… Så mulig det blir litt av det i dag også…

 

 

20 kommentarer
    1. Alt kler den smukke! 😉 Du er virkelig standhaftig med treningen, flinkis! Men man må jo være i form for å kunne dra på trening også, ikke bare være i form fordi man har vært på trening… 🙂 Ha en fin lørdag! 🙂

    2. Så flink du er, – bra å få trent! 👏 Jeg går nesten hver dag, og merker at kondisen har blitt bedre. 👍 Kos deg resten av dagen! 🤗☕🍰

      1. Ja, kondisen synes jeg ikke er SÅ bra her hos meg. Men jeg varmer opp hver gang med en liten kilometer, løper. SÅ er det styrke etterpå :-)Og det begynner å komme seg.

    3. Oi, oppe så tidlig for trening😀Imponerende. Jeg skal også trene i dag, men tar det på ettermiddagen. Nasjonalmuseet, ja, dit må jeg komme meg snart også. Er jo bare en kort trikketur unna. God lørdag🙋🏼‍♀️

    4. Du er flink og stanhaftig som kommer deg på trening 😊 Jeg tror det er viktig at man tar på seg, i blant, klær som ikke flagrer selv utenom trening. Ellers er det bare flagrende kjoler som passer til slutt 😉 Håper du får en fantastisk lørdag, klem 🤗

      1. Ja, jeg prøver å få til to dager i uka. SElv om det blir tirsdag og torsdag en uke, og ikke før lørdag og søndag uken etter… Men bedre å få gjort to i alle fall 🙂

      1. Tja… føles som jeg er SYK omtrent etterpå…så ikke SÅ sikker 😀 He-he…Neida. I dag var det litt tøft, men jeg begynner å kjenne at jeg blir sterkere. Og et av “håndtakene” jeg hadde er blitt mindre… 😀 Kondisen like dårlig, og mangler mye på at jeg får til push up på gulvet ennå… 😀

    5. Skal du på Nasjonalmuseet i dag? Skal ikke vi der neste lørdag da😳God trening, fin start på lørdagen, og fin kjole du hadde i går

      1. Nå har jeg sjekket ut den utstillingen i Lyshallen, se innlegget. Og VI må gå dit også. Ble overhode ikke SETT ferdig. Og du rekker den akkurat du også 🙂 Den er skikkelig verdt å se for deg. Tror du vil like den GODT!! 🙂

    6. God morgen til deg !
      Herlig med en treningsøkt tidlig morgen 🙂 Det savner jeg <3 Gleder meg til å innføre det igjen 🙂

      Lag deg en fin fin dag med trening og kakespising og flagrende kjoler 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg