Jeg feirer livet hver fredag!

 

Livet er jo faktisk hver dag. Ikke glem det!
Lett å virre seg bort i tanker om hva som skal skje senere… om noen uker…måneder…Når det bare blir vår osv. Men sannheten, enten du liker det eller ei, er jo at livet består av flest hverdager. Og de bør gjøres noe med.

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er fryktelig flink til å “ta tak i” dem nå for tiden. Jeg er som regel såpass utslitt etter jobb at jeg sovner før “Barne-Tv” er ferdig… MEN livet er da jammen meg fullt av fredager også! Har du ikke merket det?

 

Du har kanskje hørt om begrepet mitt “kjole-fredag”. Noe jeg innførte for noen år siden. Da kler jeg meg i kjole (ja da…vet jeg har sviktet litt i det siste), og koser “rumpa av meg” med dagen. Helt fra morgenen av. Og det er UANSETT innhold. Det kan være en hektisk dag. Det kan være en dag med store krav, eller ingen krav. Det kan være en dag med massevis av oppgaver, eller ganske så få.. Det viktigste er at det er FREDAG!!! Hele dagen faktisk. Klart den må feires! Klart livet må feires! Foran meg ligger en helt blank helg, som bare kan gi energi og påfyll.

 

 

 

Så her kommer jeg!! Fredagen! Nå skal du tas med storm! 😉

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg