Klem et tre eller to…eller tre..

He-he…
Utfordringen kommer fra Utifriluft. Hun gir oss her i blogg-blokka en utfordring hver helg. Vi har fotografert dråper, speilinger, fargerklatter, vår og annen moro. I dag var det altså et tre som skulle i fokus..

Så jeg har prøvd jeg. Vært innom flere trær. Jeg er nok ikke sånn som tror at jeg får så mye energi eller annet av denne klemminga. Jeg gjør det mest for moro, fordi Margrethe ber oss om det :-). Det er gøy å ha utfordringer på blogg. Jeg har hatt mange. Og det er ekstra gøy hvis det er mange som lar seg rive med. Så jeg stiller så klart opp når noen andre setter i gang noe, så sant jeg har tid og mulighet. Og det hadde jeg nå 🙂

 

 

Kaldt og godt

 

 

 

 

Tidlig en søndag morgen altså…

 

 

Koooooose!!….

 

 

 

Les gjerne også “Åååå, tenk at jeg får oppleve dette”

3 kommentarer
    1. Å så herlige bilder! Tusen takk for at du tok utfordringa! <3 og jeg er så enig – det er veldig gøy når mange er med altså! Klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg