Livet i blogg-blokka- et lite tilbakeblikk- del 2

 

 

Hvis du har vært innom meg tidligere i dag så så du mitt lille tilbakeblikk og hvordan livet mitt med bloggfolk var på “utsida” i de første månedene i året som har gått. Jeg har jo truffet en del bloggere etterhvert. Noen bare en gang,  noen flere ganger og noen har blitt venner på utsida som jeg har blitt glad i. Tenk at man kan finne så fine folk her inne, at det blir vennskap av det. Hvem ville trodd det?

Vel, det var hektisk aktivitet med bloggfolk fram til mai, og jammen meg ble det en del moro med blogg-folk siste halvdel av 2018 også.

 

 

Karidansen var masse i Oslo i sommermånendene, og heldigvis for det. For det ble det moro av. Her fra et besøk i juni.

 

 

 

I juli møtte jeg SØS, “adoptivsøsteren” min. Altså hun jeg adopterte som voksen, for alle trenger vi en søster, og det gjorde Lady August. Og det ble MEG  heldigvis!! Vi har truffet hverandre mange ganger siden 2013, som var første gang.

 

 

 

 

I juli var Karidansen tilbake igjen i byen, og vi hadde fotoshooter både innadørs og utadørs,  vi BYTTET kjolder! Gjenbruk er bra! Vi var på stranda, kafeer,  gikk turer og riktig koste oss.

 

 

 

 

 

 

 

 

I august var jammen meg Etdiktomdagen tilbake igjen også. Og da ble det også kafetur, besøk på Operataket og litt model-lek igjen.

 

 

 

 

 

  

 

 

September kom Karidansen til byen. På ORDENTLIG. Flytta rett og slett hit!

 

 

I oktober var det tid for min årlige Bergenstur. Det var klart for hytte-tur med Minmatgaleverden igjen. Med “modell-oppdrag” av ymse slag… Noen i kategorien “utfordringer” kan man vel si. Lenge siden jeg har hatt det SÅ moro!! 

 

 

 

Operaballetten neste…

 

 

 

 

Oktober er en fin tid å kle seg halvnaken og krype under røtter og ned i fosser… 😀

 

 

 

November ble det flere treff med Karidansen som jo nå bor her 🙂 

 

 

 

Og jammen meg kom ikke Etdiktomdagen til byen igjen også, så vi fikk “nisset” oss litt sammen.

 

 

 

Hvis du går inn HER, finner du fine blogg-blokk-opplevelser fra januar til mai. (del 1)

 

 

#bloggfolk #bloggblokka #tilbakeblikk #bloggvenner #venner

 

17 kommentarer

Siste innlegg