Nå er jeg så klar jeg kan bli!

 

 

Stort klarere kan jeg ikke bli!
Som du vet er jeg verdenes heldigste, med verdens beste jobb: Undervise elever, bruke verdens vakreste språk og få lov å bruke hele meg, med mine kreative sider i tillegg til å gjøre akkurat den jobben. 

Vi har ikke elever hver dag, men de kommer på deltidsopphold noen uker i året. Derfor gleder jeg meg veldig når de kommer. Og nå har jeg gjort klart det som KAN gjøres klar. Resten må vente til elevene FAKTISK er der. 

Du ser kanskje det er kommet til to nye figurer i det lille eventyret?

 

Kan du se hvem ALLE figurene på bildet er? 😀

 

I dag venter en nydelig dag i Moss. Tur, Galleri og kafe, med søsters <3

 

 

#jobb #fritid

11 kommentarer
    1. Så fine dukker du har laget! Jegeren, Rødhette, bestemor og ulven.🤩 Kos dere på tur og galleribesøk på Jeløya! 🌞

    2. Så heldig du er som har en sånn fin jobb!😊
      Det må være herlig å få brukt sine kreative sider sammen med elever.
      En virkelig viktig jobb har du.
      Det kreative har nesten vært borte fra undervisning de siste årene, så nå får vi håpe det blir til det bedre fremover. Vi skal utdanne både håndverkere og akademikere og da trengs også kreativ undervisning der man bruker hendene. Kos deg masse i dag!🤗

      1. Ja, jeg er superheldig 🙂 Koser meg glugg i hjel innimellom. Men i dag er det helg, og nå skal jeg på tur 🙂 Håper du får en fin dag i dag du! Her er det sol, og massevis av glede 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg