Jeg er nok verdens heldigste…

 

Ganske overbevist om at jeg må være verdens heldigste!
Tenk å få lov å ha en jobb hvor jeg kan snakke verdens vakreste språk, samtidig som jeg får lov å bruke den kreative siden av meg sammen med små, fine mennesker! Ikke alle er så heldige! Få lov å bruke flere sider av seg, føle at man utvikler seg selv, samtidig som man er med i andres utvikling. Det er stort! 🙂

Nå er det snart elever inne på opplæring igjen. Noe av det vi skal gjøre er å lage figurer til Rødhette og Ulven.  Med disse skal vi fortelle eventyret. En slags “dukketeater”. Som så klart skal fortelles på tegnspråk. Her er mine eksemplarer. Og ja…det er ulven som ligger litt kroppsløs ved siden av. Han har ikke fått liv ennå…

Nå er jeg klar for en ny dag på jobb. Kanskje blir det en glupsk ulv som er klar i løpet av dagen. 😀

 

#jobb

8 kommentarer
    1. Fine figurer det der. Man kan lage mange slike figurer med enkle midler tatt fra eventyr. I eventyr er det både troll, konger og dyr. Det er en fantastisk flott og givende jobb du har. Ha en fin dag.

    2. Heldig er du som jobber med slikt du liker så godt, og heldige er elevene som har deg til lærer! 🥰 Ha en fortsatt fin tirsdag! 😀

    3. Ja du er heldig 🙂
      Ny spennende dag på jobb for deg – og lykke til med eventyret og elever på opplæring 🙂

      GOd ny dag til deg 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg