“Nå orker jeg ikke være “pen” mer!!”

 

Kommentaren kom med et lurt smil, men med en bestemt og kraftig stemme..

 

Frodithen hadde kommet seg ut av “hiet” hvor hun har tilbrakt de siste 4 månedene føles det som, og møtte Karidansen på Kaffebrenneriet.  Og når man får luftet snuten sin litt så er det jo LITT av en opplevelse å møte verden. Og Karidansen stiller opp. Lytter, prater, tar i mot frustrasjoner, drikker kaffe, henter kaldgrøt, poserer for fotografen og ellers hva som måtte dukke opp av “krav” fra en Frodith med økende energi. 

 

 

Men etter diverse vinkler og knipsinger kom det lille hjertesukket fra Karidansen: “Nei…nå ORKER JEG IKKE være “pen” mer!!” Ha-ha… Vi lo begge to. Noen ganger må vi bare få lov å ha ansiktet i fri flyt, med rynker og  nyver og alt….og med håret på ville veier…. uten at det skal dukke opp en “paparazzi” ved bordet i ett sett 😀

 

 

Like farger hadde vi i dag, petroleumsblå/grønn.

 

En kaldgrøt, en havrekjeks og en kaffe latte. Slik skal en lørdag starte! 

Var også og hentet ut antibiotika som legen ville jeg skulle ta om jeg ikke ble bedre. Og siden jeg ikke har blitt særlig bedre, så er jeg sikker på det er bakterielle monstre i systemet mitt. Så nå skal de kverkes! Og jammen meg fikk jeg kjøpt noe også, sjekk HER

 

 

#kafebesøk

9 kommentarer
    1. så kjekt att du greide å lufte deg litt,,et smil kan bli noe stiv om kamera er innstilt på en for lenge hi hi ,men eg synes no att dere to er skjønne akkurat som dere er ,og genseren du kjøpte deg var helt perfekt til deg,den får du nok masse glede av,fortsat

    2. Så herlig,, at du har fått kommet deg ut og vært pen sammen med Kari 😀 Men når sant skal sies, og det skal det jo såvisst, så er dere noen nydelige peninger begge to 🙂 Lykke til videre mot formens tinder 😀 Det kommer, helt sikkert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg