Når alt kommer til alt er det viktigste at man faktisk våkner hver morgen

Det er lett å klage på omgivelsene..

– Været nå i sommer er fullstendig feil!
– Naboene oppfører seg ikke som de skal, tramper over gulvet, spiller musikk og holder på med alskens f…nskap, som får hårrullene til damer på 50+ til å sprette..
– Han i kassa på Rema følger ikke med på hva man sier
– Det er alt for fullt på både tog og trikker
– Alt er for dyrt!
– Man har for vondt både her og der, etter lange turer. Og også vondt når man IKKE har gått tur
– Det er dukket opp litt for mange føflekker og rynker i det siste..
– Og hvor i h…. ete kom den flua fra?!!

Ja, i det store og hele er det nok å klage på…Ikke sant?

 

 

 

 

 

Det tenker i alle fall JEG!
Jeg er glad for å våkne! Og er det noe som plager meg, så får jeg prøve å gjøre noe med det. På det viset jeg kan. For det handler om å leve som noen så fint sa en gang 🙂 ( Sitat: Kine Hellebust)

 

Hvis du vil lese noen flere tanker om livet, så finner du det her:

Livet- forutsigbart tross alt

Noen tanker om livet

Livet

Livet liksom

Mer: Livet

 

 

10 kommentarer
    1. Ja, det er mye man kan klage over, men som du sa, man bør være glad når man våkner på morgenen. ikke alle får den muligheten…

    2. Det er så sant! Og så viktig at vi husker akkurat det. For når jeg må knerte minst 15 fluer før jeg orker å lage mat, ja, da glemmer jeg at jeg var glad for at jeg våknet samme morgen liksom 😉 Da kjefter jeg på fluene, og klager litt 😉
      Men ellers tar jeg dagene som de kommer 😀

      Du har alltid fine og meningsfulle sitater! <3

    3. Som om jeg skulle ha sagt det sjøl👏☺️😉 Dette er helt riktig, Frodith. Det er sånn vi må tenke. Alt blir mye bedre da….Nå regner det….men hva så? Jeg må ut med Barney, men tenk så heldig jeg er som kunne stå opp fra senga i dag også. Ut på tur, Barney🐩!👍

    4. Tror mine nye naboer fra Ukraina er veldig enig med deg. Hun sa så fint, min mening med livet livet var å overleve 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg