Livet

 

 

 

“Jeg tror at livet akkurat har begynt, og at det blir hva jeg gjør det til”
(Sitat: Melissa Horn)

Det tror jeg hver gang…hver gang jeg “restarter”. 
Det er jo ikke sånn at jeg nettopp er født…Det er jo ikke sånn at jeg døde og sto opp igjen heller… 
Men…når lyspæra går litt innimellom, så har man lett for å glemme at det er en selv som er “sjefen” liksom. Så man surrer rundt der i mørket da…og glemmer at det faktisk bare er å “skifte den pæra”…og så skru på igjen..

Men heldigvis går det ikke så lang tid, før jeg kommer på det… Så da setter jeg ganske enkelt i ny pære, og ser: 
-At livet akkurat har begynt og at det blir hva jeg gjør det til

 

#livet

7 kommentarer
    1. Det høres fint ut…og så hørte jeg en podkast som fortalte at et fly kan komme kraftig på avveie med bare 5% feilmargin. Små grep kan gjøre stor forskjell. <3

    2. En fantastisk måte å tenke på. Det er nok mange som ikke klarer å tenke like fornuftig som du når verden er vrang.
      Bra i hvertfall du tenker riktig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg