Når hendene synger og øynene danser

 

Viste du at hender kan synge, og øyne danse? Ikke? 
Trodde du det kun var stemmer som sang, og føtter som danset..Vel…der tok du feil. 

 

Akkurat som man kan snakke med hendene kan man også synge med dem.  Til uken har jeg noe undervisning som går ut på å lage oversettelser eller dikt -tolkning på tegnspråk, utifra inspirasjon fra musikk og tekst. Spennende prosjekt. Dette er større elever da. Ikke de småttingene jeg har til vanlig..

Under har du et ferdig oversatt eksempel på teksten og sangen vi skal bruke. Gleder meg!

 

 

 

 

 

 

#tegnspråk #video #sang

6 kommentarer
    1. Szukam mężczyzny na namiętne spotkania. Mam 24 lat i zgrabne ciało,
      moje nagie zdjęcia i kontakt na stronie: http://www.lexlale.eu

      Wyszukaj mnie po niku: Sandra24 kup vip i napisz do mnie lub
      zadzwoń o każdej porze, odpisuje zazwyczaj do 5 minut, czekam.

    2. Den videoen var kjempefin. Når jeg tenker på hender som synger og danser tenker jeg på hun jenta som deltok i Norske Talenter med tegnspråk. Da følte jeg at hennes hender sang og danset 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg