Om å falle pladask for noe

 

 

Faller du noen gang pladask for noe eller noen….?

Jeg har falt EN gang skikkelig pladask… og det var for Hr Frodith

 

 

Helt uten hemninger…Bare falt…  helt uten tanker….

Og jeg har fortsatt å falle for han… i opp og nedturer <3

 

 

Jeg har en gang falt for en syssel. Tegnspråk.

Jeg falt hardt og kraftig, det ble jobben min….Det er en egen verden, og jeg faller fremdeles….for dette nydelig språket, og denne nydelige jobben….

som er min…

 

 

 

Det er sjelden jeg faller for  musikk.. og artister…..sånn helt av meg selv…

Og det har jeg vel bare gjort et par ganger før…

Det har vært David Bowie,  Katie Melua og til sist….har falt jeg fullstendig for:

 

 

Mer gjennomtenkt og ærlig musiker skal du lenge etter.

Tekstene er noe HELT for seg selv,

men også melodiene er skjøre, rå og vakre på en og samme tid <3

 

Har du noe eller noen du har falt pladask for?

 

 

#lidenskap #engasjement

8 kommentarer
    1. Jeg falt pladask for både Janne, Ellen-Marie, Marianne, Berit og flere til men alle eventyr tar slutt. Tiden forandrer alt og godt er det – tilbake sitter jeg med mange gode minner og erfaringer i fleng. Ha en fin kveld.

      1. Ja, fine minner og gode opplevelser er viktige. Og noen eventyr tar slutt, Ikke alle. Men noen eventyr begynner og overtar for andre. Så koselig å høre at du falt pladask noen ganger, det er litt godt å ha gjort det i livet sitt 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    2. Akkurat nå falt jeg for dette ærlige og vakre innlegget.🌹 Ja, jeg har nok “falt” for mye – både mennesker, kunst og opplevelser. Jeg har falt for menn også- og noen ganger har jeg slått meg litt. Jeg har sikkert bidratt til at noen har følt at de har slått seg også, men vi må våge å falle i blant. Ellers blir jo livet nokså kjedelig!💕

    3. Jeg snubler meg gjennom livet og faller pladask rett som det er.
      Mer i overført betydning har jeg falt for Gamle Gubben Grå. Og selvsagt for de 3 ungene mine. Før politisk arbeid, og for musikken til Åge og stemmen til Leonard Cohen.

    4. fine ting å falle pladask for :=) falt pladask for mannen min jeg også,i en alder av 17 og er like glad i ham ennå :=) og helt klart falt jeg pladask for mine 4 barn og nå 6 barnebarn :=) er nok flere ting også,men dette er det viktigste

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg