Om å finne en venn å skinne på..

 

” Hvis jeg kunne klatre på en himmel klar og blå, ville jeg finne meg en venn å skinne på.”
( SItat: Lillebjørn Nilsen)

 

 

Kunne det sies på en vakrere måte? Tror ikke det. Lillebjørn Nilsen er fantastisk med ord. Tenk om vi var solen liksom! Å kunne klatre opp der, og skinne på noen man ville gi litt ekstra varme og kjærlighet 🙂

 

Jeg kjente på bittelitt sol i dag. Var en snartur ute for å lufte snuten. Ble smaløyd og glad, fordi jeg måtte myse litt ekstra. Fordi “noen” skinte litt på meg…

Kjøpte meg chiapudding og ruslet litt på løkka. Egentlig en snabla slakk dag, men godt med noen sånne også 🙂

 

I morgen blir det også sol, bittelitt. Deilig.
I morgen skal jeg også skinne litt på noen om jeg kan, her nede i fra. For klatre på himmelen kan jeg ikke..

 

 

 

Her finner du smittefarlige Frodith, og litt om gårsdagen..

 

 

#sol #chiapudding #lillebjørnnilsen #sitater

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg