Smittefarlig!!

 

Nå har jeg skrevet et innlegg som er SÅ fullt av VIRUS at du kan regne med at maskinen din går dunken i løpet av et sekund.
Selv vil du antagelig bli liggende hjemme med hodepine, hoste, vond hals, snyting og alt annet som er knyttet til VIRUS.

For nå er “eteren” så full av VIRUS at jeg har blitt “smittefarlig”. Altså jeg går litt “bananas” av alt dette VIRUS-pratet. Ikke bare er det skummelt, skremmende, farlig, plagsomt, inntrengende og hjerne-besittende….Neida…det er DØRGENDE kjedelig å høre om det hele tiden også!!

 

 

Kan vi SLUTTE å snakke om VIRUS for noen timer??!  Bare ta en liten pause fra det liksom? Hvis ikke kommer jeg som sagt gjennom skjermen og smitter deg!

 

VIRUS meg her og VIRUS meg der. Og mest av alt: VIRUS på sykehuset. En ting er sikkert i alle fall, hvis jeg blir syk skal jeg IKKE på Ullevål. Der er alle VIRUS-syke omtrent. Men er jeg VIRUS-syk kan det kanskje ikke blir verre? Eller kan man få dobbel-corona? Hvis man er syk fra før, og får alle de ansatte på Ullevål sine VIRUS i tillegg? 

 

Avslutter med et lite VIRUS-dikt, for å forsikre meg om at ørene dine er proppet med ordet virus, og at jeg garantert har smittet deg med VIRUS. Eller VIRUS-fobi…..

 

V- verden våkner virkelig! Virus! Vaksine? Virkelig vanskelig 

I- irriterende ideer infiserer individene. Industrien inngangsetter inntektsgivende ideer:

R- rengjøringsprodukter, reagensrør, ryktespredning

U- Ukens uvisshet: utvikling? Utsiktene utover uken? Utvidelse? Uroen ulmer

S- Sånt styr skremmer. Skal samfunnet stresse så satans, så streiker Frodithen!

 

 

#virus #smitte #dikt 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Det er én ting som er sikkert, og det er at det er ikke større sannsynlighet for å få viruset selv om man bekymrer seg… Så da kan vi like godt legge bort bekymringstankene… 😀

    2. Hihi, herlig! Jeg blir snart sprø av de fete virus-underskriftene….. men – det hjelper vel ei? Tror på at en ikke skal hause ting så innmari opp… kan jo bli livredd…. klem <3

    3. Virus – et ord på 5 bokstaver. Substantiv. Det er bra med info men av og til blir folk helt hysteriske. Men ingen grunn til panikk men det er greit og vite hva man bør gjøre og huske på. Håndvask er viktig. Snart er trolig det verste skriverier i media over om dette viruset. Men er helt sikker på at det i fremtiden kommer nye virus som man bør passe seg for. Det det har vi vært bort i før og det kommer dager etter denne. Ha en fin kveld.

    4. siden jeg stort sett er alene hele dagen og uken tenker jeg lite på virus smitte,så lite att vi har bestilt bilett til Kroatia i september,er det lurt ? vel blir vi smittet kan vi jammen bli det like fort her i Norge tenker eg

      1. Jeg bor jo midt i gryta her. Men det verste synes jeg er at det er på nyhetene HELE tida, og i alle aviser, og POPPER opp på mobilen både i ene og andre sammenhengen hver gang en person til har fått viruset.. 😮 Ja, regner med det roer seg litt etter hvert 🙂

    5. Etter hva jeg har skjønt så er ikke dette viruset så mye verre enn et vanlig influensavirus, så skjønner ikke helt hysteriet. Folk med dårlig immunforsvar og annet er utsatt uansett hvilket influensavirus det er snakk om. Vi andre kan ta det helt med ro!

      1. Nei, det skal jo ikke være det. Men det blir jo så mye pratet om at man tror det er svartedauen omtrent og at ALLE skal dø. SÅ mye prates det om. Hvert nye tilfelle blir skreket ut i VG-nettavisen osv. I tillegg overalt ellers. På nett og i samtaler. Skikkelig lei 😀

    6. Virus, en måte for kloden å rydde litt på 😉
      Skjer det, så skjer det 🙂 Jeg har personlig litt vanskeligere og mer reelle ting å tenke på akkurat nå, så virusene kommer litt i bakleksa på en måte, heldigvis 🙂 Og skulle jeg få dette viruset, så vil jeg kanskje få fri fra grublinga en stund 😉 Ikke så galt at det ikke er godt for noe :p
      Ha en god og virusfri søndag fine du ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg