Om du ikke akkurat ler deg i hjel – 2


Det er humorens dag i dag, og du kan lese mer om opptakten til dette innlegget HER

 

Det å by litt på seg selv, og ikke ta seg selv så høytidelig, kan få folk til å smile litt. Jeg liker å leke. Jeg liker å vise min rare side også. Unger elsker sånt, de fleste i alle fall. Så jeg er på rett sted. Jeg tror veldig mange voksne også liker litt sånt fjas jeg…  Ikke alle så klart. Noen blir litt ukomfortable og vet ikke hvordan de skal reagere, og det er for så vidt greit nok det. Men det hindrer ikke meg fra å fortsette… Hvis noen flere enn meg smiler litt, i eller utenfor skjegget, så har jeg oppnådd det jeg vil. Litt moro! 🙂

 

 

Og her….

 

Et lite tilbakeblikk på en julekalender som kanskje får noen til å smile. Noen, jeg sier ikke hvem, kan skremme livet av gamle damer. Og sånn kan det jo bli moro av… 😀

 

 

Den gretne gamle damen hoppet opp på en stol! Der ble hun stående å hyle og vifte med hendene , mens de to små på gulvet så vettskremte ut selv…Hva var DETTE for et vesen??

 

Hun husjet på dem… ville bare ha dem vekk…

 

Men Salt er jo ikke den som gir seg så lett. Hun tror at jo nærmere hun kommer folk, jo mer “mykner” de og begynner å elske henne. Så hun satset hardt, og spratt så fort bare en rotte kan, oppover beinet på den hylende damen… trippet over magen hennes, og klatret den siste biten på armen hennes…
Det lyste frykt av den gretne damen..

 

 

Øynene forandret seg faktisk…. fra gretne, til paniske redde… uten at JEG kan forstå hvordan noen kan være redd den lille sjarmerende krabaten… MEN nå er vi jo forskjellige…Og noen ser skjønnhet der andre ser udyr…

Godt det er lenge til jul for gretne gamle damer… 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg