Oransje-russ med sunn fornuft..

 

Ja, her ser du oransje-russen i fri utfoldelse. Alderen er vel litt over en gjennomsnitts-russ. Spesielt oransje-russ… Men det gjør at denne oransje-russen er full av fornuftige tanker, pga  litt erfaring.

Jeg DRITER i om jeg ikke får løpt rundt med en øl i hånden en dag i mai.
Jeg DRITER i om jeg må kline med Hr Frodith innadørs i stedet for under en busk full av spy. 

 

Jeg holder meg innadørs så mye som mulig, selv om jeg er frisk som en fjell-laks. 
Jeg går LITT ut i friluft for å holde meg både fysisk og psykisk på et minimumsnivå. Sunt for immunforsvaret å holde seg sånn noenlunde i form.

 

 

Jeg bruker hjernen på jobb-ting på hverdagene, og på koselige blogg-ting på fritiden. 
Jeg har foto-shoot på rommet, eller i et flyktig møte med Karidansen utadørs. 

 

 

 

Jeg gleder meg over å kunne ta en sjokoladebit eller en kokosbolle, med god samvittighet…fordi jeg ikke raver rundt ute og lager “pøbelstreker” for andre sårbare grupper. 

Ta deg en appelsin, og lek oransje-russ på soverommet” Chickelacke!!!

 

______________________________________________________

 

Dette var andre oppgaven jeg valgte i Frodiths lille Fargeutrfordring.  Og jeg går visst nede i fra og oppover ser det ut til så langt 😉

Gå inn og les mer om hva du skal gjøre hvis du vil være med. Men under her finner du i alle fall listen jeg følger. Du kan begynne med hvilken oppgave du vil. Resten av “reglene” finner du når du følger linken. 

 

 

 

 

 

 

#utfordring #oransje #foto #glede #farger

12 kommentarer

Siste innlegg